دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

رویداد ملی «دا» الگوی اندیشیدن در حوزه هنر را یاد می‌دهد

خسروپناه گفت: طرح «دا» ایده فلسفه برای نوجوانان و جوانان است که آن‌ها را به اندیشیدن هدایت می‌کند.
کد خبر: ۶۰۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ - 09July 2023

رویداد ملی «دا» الگوی اندیشیدن در حوزه هنر را یاد می‌دهدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالحسین خسروپناه» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه برگزاری دومین رویداد ملی «دا» با بیان اینکه این اتفاق؛ ایده فلسفه برای جوانان است، اظهار داشت: دخترانی که در این رویداد شرکت کردند در حال تحصیل هستند. در این رویداد ذهن را نسبت به یک سوال درگیر می‌کنند و پرسش را نیز در کوتاه‌ترین زمان به ایده تبدیل کرده و تا مرحله اجرا می‌رسانند.

خسروپناه با بیان اینکه رویداد ملی «دا»، الگوی اندیشیدن در حوزه هنر را یاد می‌دهد، گفت: این الگو می‌تواند در سایر رشته‌ها همچون روانشناسی، جامعه‌شناسی، علوم‌پایه، اجتماعی و مهندسی با موضوعات مرتبط، اجرا شود.

دبیر شورای انقلاب فرهنگی ادامه داد: سخت‌ترین بخش کار دختران در رویداد «دا»، به نمایش قرار دادن ایده است که با تسلط هرچه بیشتر بر آن موفق خواهند شد.

خسروپناه در ادامه به اقدام شورای انقلاب فرهنگی در حوزه فعالیت فرهنگی ویژه دختران این سرزمین اشاره کرد و افزود: ستاد تعلیم و تربیت و خانواده و زنان در حوزه نوجوانان و جوانان در حال فعالیت هستند و در این بین به دخترانی که به مرحله بلوغ وارد می‌شوند و ذهنشان سرشار از پرسش‌های مختلف و ایده است، توجه ویژه‌ای می‌شود.

وی بر اخذ کمک از ایده‌های دختران سرزمین ایران در راستای پیشرفت کشور تاکید کرد.

دومین رویداد ملی ارزش‌آفرینی دختران ایران «دا» از ۱۴ تیر سال جاری آغاز شد و در فرهنگسرای نیاوران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار