شهردار شیراز:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مدیریت شهری است

«اسدی» با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طبق قانون از اولویت‌های مدیریت شهری است؛ گفت: همکاری شهرداری و مدیر موزه دفاع مقدس در توسعه فرهنگ ایثار در بهترین سطح خود است و جلسات دوره‌ای در این راستا، بین شهرداری و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ - 08July 2023

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مدیریت شهری استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمدحسن اسدی» شهردار شیراز در نشست شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مدیریت شهری است،‌ اظهار داشت: همکاری شهرداری و مدیر موزه دفاع مقدس در توسعه فرهنگ ایثار در بهترین سطح خود است و جلسات دوره‌ای در این راستا، بین شهرداری و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این سلسله جلسات، اعتبارات و تعهدات شهرداری برابر مصوبات شورای اسلامی شهر و ردیف‌های بودجه‌ای بررسی و پیگیری می‌شود.

اسدی تصریح کرد: بخشی از موزه دفاع مقدس که سالیان قبل در میدان غدیر شیراز جانمایی شده، به بهره‌برداری رسیده است و هنوز نیاز به توسعه، تجهیز و تکمیل دارد.

شهردار شیراز ضمن اشاره به تلاشهای خوبی که در چند سال اخیر در موزه دفاع مقدس فارس صورت گرفته بیان داشت: بخشی از اعتبارات بودجه اختصاص یافته شهرداری به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به توسعه فیزیکی و عمرانی موزه دفاع مقدس تعلق دارد.

وی گفت: شهرداری شیراز نسبت به توسعه مکانی موزه تلاش می‌کند تا با ایجاد فضای فیزیکی موزه، گردشگران و اقشار مختلف مردم اعم از دانش‌آموزان  و دانشجویان بتوانند شاهد صحنه‌هایی از هشت سال دفاع مقدس و ترویج  ایثار و شهادت باشند.

اسدی با اشاره به تأکید استاندار فارس و شورای اسلامی شهر در راستای رسالت سازمانی که به عهده شهرداری شیراز است، افزود: همکاری و ارتباطات شهرداری با سردار کوشکی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس و موزه دفاع مقدس در سطح بسیار خوبی هست و تصمیمات ارزنده‌ای در راستای تعهدات شهرداری و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اتخاذ شده که امیداست بتوانیم به تعهداتمان در برابر شهدا ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها