امام جمعه زنجان:

بهترین بستر برای ساختن جوانی مساجد است

آیت‌الله «خاتمی» گفت: بهترین فرصت برای ساخت آینده دوره جوانی و بهترین بستر مسجد است.
کد خبر: ۶۰۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ - 02July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «شیخ‌علی خاتمی»، امام جمعه زنجان امروز در آیین‌ افتتاحیه طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» که در کانون فرهنگی هنری کمیل مسجد امام علی(ع) آزادگان برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام کامل‌ترین و آخرین دین را بر بشریت نازل کرد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام تمام احکام دین را در طول این مدت نازل کردند، اضافه کرد: پیامبر امضای آخر را در صحرای غدیر و یک منطقه گرم و سوزان پس از نزول آیه ای از جانب خداوند که سه بار از طریق جبرییل بر پیامبر نازل شد زد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و کلید واژه ایمان و امید افزود: ایمان اگر توام با امید باشد موفقیت حتمی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه اگر ولایت و امامت نبود، قرآن، اسلام و سیره پیامبر بیمه نمی‌شد، ادامه داد: عید غدیر خم، افضل اعیاد مسلمان است.

وی با اشاره به اینکه آینده از آن جوانان است؛ آینده را باید خودتان بسازید و از امروز باید شروع کنید، افزود: بهترین فرصت برای ساخت آینده دوره جوانی و بهترین بستر مسجد است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه بچه‌های کانون‌های مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج سرمایه آینده کشور هستند، تصریح کرد: تابستان برای جبران درس‌های عقب مانده و تقویت پایه‌های علمی و دینی فرصت مناسبی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار