معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد؛

تحویل 20 هزار سری جهیزیه در سراسر کشور/ تا پایان سال 100 هزار سری جهیزیه تحویل داده می‌شود

خدرویسی با بیان اینکه امروز 20 هزار سری جهیزیه به نیازمندان تحویل داده شد، گفت: پیش‌بینی شده تا پایان سال 1402، 100 هزار جهیزیه بین نیازمندان تحویل شود.
کد خبر: ۶۰۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ - 02July 2023

تحویل 20 هزار سری جهیزیه در سراسر کشور/ تا پایان سال 100 هزار سری جهیزیه تحویل داده می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «حسین خدرویسی» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز در مراسم اهدا 20 هزار سری جهیزیه به نیازمندان اظهار داشت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از سیاست‌های محوری کمیته امداد موضو‌ع تامین جهیزیه مددجویان است.

خدرویسی گفت: این افتخار را داریم که در ایام فرخنده دهه امامت و ولایت امروز در سراسر کشور 20 هزار سری جهیزیه که هر سری پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، اوجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی است را به نیازمندان تحویل دهیم.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد افزود: بنا داریم با کمک خیرین سراسر کشور تا پایان سال حداقل 100 هزار سری جهیزیه بین نیازمندان از جمله ایتام تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه 100 درصد اقلام کالای اساسی و جهیزیه تولید داخل هستند، گفت: با همکاری کارخانجات در راستای مسئولیت اجتماعی که برعهده دارند ارزش روز این اقلام 40 میلیون تومان است.

خدرویسی گفت: در سال گذشته 82 هزار و 500 سری جهیزیه تحویل نوعروسان شد و خوشبختانه هیچگونه پشت نوبتی نداشتیم.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد با اشاره اینکه در 17 ربیع اول نیز 30 هزار سری جهیزیه نیز به نوعروسان تحویل داده خواهد شد، گفت: یک میلیون خیر در سراسر کشور در تامین جهیزیه‌ها کمیته امداد را یاری می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار