پیام تبریک سردار «مرادحاجتی» به مناسبت عید قربان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی، عید سعید قربان را به ملت ایران، مسلمانان جهان و مردم شریف خوزستان تبریک گفت.
کد خبر: ۶۰۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ - 29June 2023

پیام تبریک سردار «مرادحاجتی» به مناسبت عید قربانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی، عید سعید قربان را به ملت ایران، مسلمانان جهان و مردم شریف خوزستان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک، انّ الحمد و النعمه لک و الملک، لا شریک لک لبیک»

روز نهم ذی الحجه، روز پرفضیلت عرفه با خواندن دعای منسوب به دعای امام حسین (ع) به شناخت خود نزدیکتر می‌شویم و از خداوند منان طلب عفو و بخشش می‌کنیم تا در دهم ذی الحجه مصادف با عید قربان که از بزرگ ترین اعیاد مسلمانان است؛ نفس و آمال دنیوی خود را قربانی کنیم و به خدای متعال نزدیکتر شویم.

عید قربان روز اثبات تسلیم و بندگی است. یادآور فداکاری و ایثار فرزندانی از این مملکت که ابراهیم وار در دوران دفاع مقدس، جان شیرین و عزیز خود را قربانی وطن کردند و برای حفظ نظام، دین، انقلاب، ولایت و آرمان شان از همه چیزشان گذشتند.

اینجانب به عنوان خادم مردم خوزستان در حوزه دفاع مقدس، حلول عید فرخنده قربان و آغاز دهه مبارک ولایت و امامت را به ساحت نورانی حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت با بصیرت ایران بویژه مردم ولایتمدار استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات روزافزون الهی را در این ایام سراسر صفا و معنویت از خداوندمنان برای همه مسئلت می‌نمایم و امیدوارم که خانواده معظم شهدا ما را از دعای خیر خود در پیشبرد اهداف متعالی نظام محروم نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار