امام جمعه موقت اراک:

عید سعید قربان مصداق گذشتن از دلبستگی‌ها برای رسیدن به معبود است

حجت الاسلام «حسینی‌پور» گفت: عید سعید قربان مصداق گذشتن از دلبستگی‌ها برای رسیدن به معبود است.
کد خبر: ۶۰۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ - 29June 2023
عید سعید قربان مصداق گذشتن از دلبستگی ها برای رسیدن به معبود استبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی‌پور» امروز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلای بیت‌المقدس اراک، اظهار داشت: عید سعید قربان مصداق گذشتن از دلبستگی ها برای رسیدن به معبود است و فرا رسیدن این ایام، فرصت مناسبی برای ترویج روحیه ایثار و ازخودگذشتگی است که باید به آن توجه کنیم.
 
امام جمعه موقت اراک با اشاره به فرا رسیدن ایام عید غدیر بیان کرد: فرهنگ غدیر هویت مسلمانان است، غدیر موضوع بین حق و باطل و عدالت و ظلم است و همچنین نشان دهنده راه اولیای خدا و ولایت الهی است که در مقابل آن راه باطل وجود دارد.
 
وی افزود: تاریخ به وضوح نشان داده قدرت‌های بدون پشتوانه الهی ماندگاری ندارند و انقلاب اسلامی به وضوح نشان داده که اگر با ملت باشیم موفق خواهیم بود.
 
وی تأکید کرد: جامعه‌ای که افراد در آن تزکیه نفس نداشته باشند جامعه ظلمانی است و امروز ساخت سلاح‌های کشتار جمعی در اسرائیل، آمریکا و کشورهای اروپایی به دلیل نداشتن تزکیه نفس است.
 
امام جمعه موقت اراک با اشاره به بمباران سردشت با سلاح شیمیایی و شهادت شمار زیادی در این روز از پیر و جوان گفت: ساخت سلاح‌های کشتار جمعی توسط دشمنان بشریت به دلیل عدم اعتقاد و نبود تزکیه نفس است.
 
این مسئول ابراز داشت: تزکیه نفس در افراد برای آن است که برای لبیک به ندای حضرت مهدی (عج) آماده شوند و این مهم باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار