برگزاری جشن ازدواج‌آسان در شهرستان گمیشان

به‌مناسبت ایام پیوند حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برنامه جشن ازدواج آسان در ‌شهرستان گمیشان برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ - 26June 2023

برگزاری جشن ازدواج‌آسان در شهرستان گمیشانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، به‌مناسبت ایام پیوند حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برنامه جشن ازدواج آسان  امروز (دوشنبه) در سالن «عبدیجان آخوند» شهرستان گمیشان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «نورعلی اسدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان در این مراسم اظهار داشت: ازدواج از مهمترین سنت پیامبر اکرم صلی الله است تا جایی که پیامبر عظیم‌الشان فرمودند: «اگر کسی از سنت من دوری کند از من نیست.»

وی افزود: قرآن و پیامبر اکرم صلی الله دستور به ازدواج آسان داده‌اند و باید همه کمک کنند چه خانواده، چه خیرین و چه مسئولین تا این ازدواج آسان هر سال به نحو احسن در جامعه بیشتر شود.

اسدی گفت: جوانان در انتخاب همسر باید بیشتر دقت کنند اخلاق، دینداری و امانتداری از شاخصه‌های اصلی برای انتخاب یک همسر شایسته است

اسدی یادآور شد: رکن  اصیل خانواده که همسر است، اگر به درستی گزینش نشود می‌تواند عواقب و آثار منفی در پی داشته باشد و از جمله عواقب و پیامدهای آن تربیت نشدن فرزندان صالح و ایمانی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان ابراز داشت: از پایه‌های استحکام خانواده مهر و محبت و دوست داشتن هم؛ دین، اخلاق و ایمان به خداست. در زندگی زن و مرد نسبت به هم متعهد باشند.

اسدی یادآور شد: پیامبر اکرم صلی الله به‌عنوان بهترین الگو در رفتار با همسر و دوست داشتن همسر است که حتی پیامبر اکرم صلی الله بارها  بعد از فوت همسرش حضرت خدیجه سلام الله علیها از ایشان یاد آوری کرده و به یاد او بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها