امضای تفاهم‌نامه جامع همکاری بین ارتش و بیمه مرکزی ایران

تفاهم‌نامه جامع همکاری‌های مشترک بین سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش جمهوری اسلامی ایران و بیمه مرکزی کشور به امضا رسید.
کد خبر: ۵۹۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷ - 25June 2023

امضای تفاهم‌نامه جامع همکاری بین ارتش و بیمه مرکزی ایرانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، تفاهم‌نامه جامع همکاری‌های مشترک بین سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش جمهوری اسلامی ایران و بیمه مرکزی کشور در حوزه فعالیت‌های اقتصادی و ظرفیت‌های طرفین در بخش خدمات مختلف بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری، در مراسمی با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش به امضا رسید.

در این مراسم، «مجید بهزادپور» رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ دوم «محسن گلسرخ» رئیس سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش، تفاهم‌نامه جامع همکاری‌های متقابل را در چند محور از جمله حوزه‌های بیمه، عمران و ساختمان، سرمایه گذاری و مولدسازی امضا کردند.

امیر دریادار سیاری در این مراسم ضمن تشکر از فعالیت‌های بیمه ای انجام شده، بر ضرورت اطلاع‌رسانی گسترده‌تر با هدف ارائه این دستاوردها تاکید و اظهار امیدواری کرد که این همکاری بتواند در جهت بهبود عملکردها و ارتقای خدمت‌رسانی بیشتر به کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های محترم آنان موثر باشد.

رییس کل بیمه مرکزی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های بیمه‌ای با محصولات مختلف، بسیار متنوع و فراگیر است، گفت: برای گسترش این نگاه نیازمند برقراری ارتباطات و انعقاد تفاهم نامه‌ها با دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌ها از جمله ارتش ظفرمند جمهوری اسلامی ایران هستیم.

سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش با هدف بهبود و ارتقای زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر اقدامات اثربخشی را به‌ویژه در حوزه معیشت و تامین مسکن کارکنان انجام داده که امضای این تفاهم‌نامه مشترک با بیمه مرکزی ایران نیز در همین راستا صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار