در پیام فرمانده انتظامی خراسان رضوی به‌مناسبت هفته قوه قضائیه آمد؛

هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای بازخوانی جنایات و خیانت‌های منافقان است

سردار «تقوی» با صدور پیامی، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۹۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ - 24June 2023

هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای بازخوانی جنایات و خیانت‌های منافقان استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت. 

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«و ان فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین» «مائده آیه ۴۲»

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

تأمین آرامش خیال و امنیت شهروندان هدف مشترک پلیس و قوه قضائیه است و همه ما تمام توان و همت خود را در راه پاسبانی از ارزش‌های دینی و حراست از امنیت موجود به کار خواهیم بست.

شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادتشان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

هفته قوه قضائیه و گرامیداشت حادثه هفتم تیر فرصت مغتنمی برای یادآوری جنایات و خیانت‌های منافقان کوردل، به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب، تکریم مقام شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و محکوم کردن توطئه‌های استکبار جهانی علیه مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهید دکتر آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره)، هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسئولان قضائی، قضات، دادیاران، دادرسان، کارکنان و خدمتگزاران این قوه در سطح استان تبریک عرض می‌کنم و از تعامل، همکاری و هماهنگی مجموعه دادگستری با فراجا در سطح استان که موجب کاهش چشمگیر جرائم شده قدردانی می‌کنیم.

امیدوارم در انجام خدمت مقدس و پیاده کردن عدالت با استعانت از انوار نورانی قرآن کریم در سایه رهبری مقام عظمای ولایت موفق و کوشا باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار