نماینده ولی فقیه در استان همدان:

باید در عرصه امید آفرینی تلاش کنیم

حجت‌الاسلام «شعبانی» با تاکید براینکه امروز باید در عرصه امید آفرینی تلاش کنیم، گفت: در شورای اداری که در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، از مردم همان منطقه دعوت شود تا در حضور مدیران استان، مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کنند.
کد خبر: ۵۹۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ - 22June 2023

باید در عرصه امید آفرینی تلاش کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان، در شورای اداری استان، اظهار داشت: وحدت و انسجام بین مسئولان منجر به بهتر انجام شدن کارها و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه جلسات شورای اداری بهترین ظرفیت است تا مسئولان عملکردهای یکدیگر را نقد کنند و راهکار ارائه دهند، افزود: اقدامات خوبی توسط دولت و شخص رییس جمهور انجام شده که لازم است در فضای عمومی بیان شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید براینکه امروز باید در عرصه امید آفرینی تلاش کنیم، گفت: در شورای اداری که در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، از مردم همان منطقه دعوت شود تا در حضور مدیران استان، مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کنند.

وی ادامه داد: با این اقدام مردمی بودن دولت به معنای واقعی کلمه رخ خواهد داد و یک شهروند می‌تواند به راحتی به همه مسئولان استان نقد و حرف خود را بیان کند

حجت‌الاسلام شعبانی در پایان متذکر شد: در سفرهای شهرستانی مشکلات اقتصادی نباید باعث شود غفلت از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار