مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

رسانه‌ها در تبیین و معرفی شخصیت شهید بهشتی بکوشند

«جابری انصاری» با اشاره بر نقش مهم شهید بهشتی در شکل گیری و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: رسانه‌ها باید در معرفی و تبیین این یار دیرین امام و رهبری بکوشند.
کد خبر: ۵۹۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ - 20June 2023

رسانه‌ها در تبیین و معرفی شخصیت شهید بهشتی بکوشند به گزارش دفاع‌پرس از البرز، «سعیدجابری‌انصاری» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز امروز در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و در رأس آن‌ها شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی (ره) اظهار داشت: بدون تردید اولین پایه گذار و معمار نوین دستگاه قضایی اسلامی، شهید آیت الله دکتر بهشتی بود و جایگاه و خدمات قوه قضاییه در نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران باید طی هفته قوه قضاییه از سوی رسانه ها، خبرگزاری‌ها و پایگا ه‌های خبری تبیین شود.

جابری انصاری ادامه داد: هفتم تیر هر سال یادآور شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان است که ملت قدرشناس ایران اسلامی، در جای جای کشور با برگزاری مجالس و محافل باشکوه، یاد و خاطره این شهید والا مقام را زنده نگاه می‌دارند.

وی تصریح کرد: شهید آیت الله دکتر بهشتی (ره) عهده دار سامان بخش و ایجاد تشکیلات نوین قضایی بوده و تاثیرات شگرفی بر سمت و سو و جهت گیری آن داشته و می‌توان گفت که پایه‌های آغازین قوه قضاییه با اندیشه‌های ایشان بنیان گذاشته شده است.

جابری انصاری افزود: شهید آیت الله دکتر بهشتی مهمترین خصوصیتی که دستگاه قضایی اسلامی را از نظام‌های مشابه متمایز می‌کند انگیزه الهی می‌دانست و معتقد بود بی شک داشتن روح تعبد از مهمترین شروط تصمیم گیری و قضاوت بر پایه عدالت است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی است تا رسانه‌ها، فضای مجازی و فناوری نوین در جهت تبیین اندیشه‌های شهید آیت‌الله دکتر بهشتی گام برداشته و خدمات ارزشمند و نقش مهم دستگاه قضایی را برای مردم تبیین کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار