قالیباف در نطق پیش از دستور:

تقویت خانواده بزرگ‌ترین اقدام فرهنگی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما تقویت خانواده و در اولویت قرار دادن منافع خانواده را بزرگترین اقدام فرهنگی می‌دانیم.
کد خبر: ۵۹۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ - 20June 2023

تقویت خانواده بزرگ‌ترین اقدام فرهنگی استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: فرارسیدن عید نورانی سالروز ازدواج امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) را به تمام مردم ایران بخصوص عروس و دامادهای جوان تبریک و تهنیت می‌گویم.

قالیباف افزود: مجلس یازدهم با تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین با تصویب مواردی همچون تحت پوشش بیمه قرار دادن درمان ناباروری تلاش کرد تا منافع خانواده را محور قانونگذاری فرهنگی قرار دهد؛ ما تقویت خانواده و در اولویت قرار دادن منافع خانواده را بزرگترین اقدام فرهنگی می‌دانیم؛ دولت محترم نیز از ابتدای فعالیت، تاکید ویژه‌ای بر اجرای همه‌جانبه‌ی قانون حمایت از خانواده داشت که امیدواریم این مهم محقق شود.

وی اضافه کرد: همچنین فرارسیدن سالروز شهادت سردار پرافتخار اسلام و مجاهد بیدار و متعهد مصطفی چمران و روز بسیج اساتید را گرامی می‌دارم. رهبر کبیر انقلاب در خصوص شهید چمران فرموده اند ایشان بی هیاهوهای سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی برای خدا به جهاد برخاست و با آبرو به سوی خدا رفت؛ از خداوند متعال چنین حسن عاقبت به خیری را برای خود و همه خدمتگزاران مردم مسئلت می‌کنم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار