فرمانده سپاه گرگان:

سربازان سفیران فرهنگ دفاعی جامعه هستند

سرهنگ دیلم گفت: سربازی فرصتی مغتنم برای ساخته شدن جسم و روح و تضمین ایران اسلامی است؛ سربازان سفیران فرهنگ دفاعی جامعه هستند.
کد خبر: ۵۹۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ - 19June 2023

سربازان، سفیران فرهنگ دفاعی جامعه هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ پاسدار «علی دیلم» فرمانده سپاه گرگان امروز (دوشنبه) در نشست صمیمی با سربازان سپاه شهرستان اظهار داشت: دوران سربازی یکی از دوران های مقدس و طلایی است چرا که زیر پرچم انقلاب اسلامی و نائب امام زمان است و ارزش پیدا می کند.

وی ادامه داد: همانگونه در جنگ تحمیلی جوانانی مثل شما وارد جنگ حماسی شدند امروز سربازی شما امر بسیار مقدسی است که با هیچ چیز عوض نکنید این سربازی زکات امنیت کشور است تلاش کنید بهترین خاطرات را از این دوران برای خود ثبت کنید.

دیلم با اشاره به وصیتنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان در وصیتنامه خود بر عبارت سرباز قاسم سلیمانی تاکید کردند که این مهم نشان دهنده ی جایگاه ویژه سربازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. سربازی فرصتی مغتنم برای ساخته شدن جسم و روح و تضمین ایران اسلامی است؛ سربازان سفیران فرهنگ دفاعی جامعه هستند.

فرمانده سپاه گرگان ضمن تاکید بر اینکه سربازی محدودیتی برای فرد ایجاد نمی‌کند بیان کرد: در طول دوران خدمت سربازی، کلیه سربازان علاوه بر کلاس‌های معنویت‌افزایی و بصیرت‌افزایی، برای آماده‌سازی برای کسب و کار، دوره‌های آموزشی تخصصی فنی و حرفه‌ای را بر اساس رشته انتخابی پشت سر می‌گذارند و وام‌های اشتغال‌زایی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار