دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان

سرهنگ پاسدار «کاظمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با سرهنگ «سید مجتبی عمادی» مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۹۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ - 19June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان طی نشستی با سرهنگ «سیدمجتبی عمادی» مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان ضمن دیدار با پیرامون مسائل و تعاملات دوجانبه در جهت حفظ و نشر و انتقال آثار دفاع مقدس به نسل های آینده به گفت‌وگو نشستند.

در این جلسه سرهنگ پاسدار «کاظمی» اظهار داشت: تجلیل از مقام شامخ شهدا و زنده نگهداشتن راه، یاد و خاطره آنان مسئولیتی دینی، انقلابی، دائمی، ارزشمند و عمومی است زیرا امنیت و اقتدار امروز نظام اسلامی از یک سو و گسترش فریادهای آزادی خواهانه در سرتاسر عالم از سوی دیگر، ثمره خون های پاک شهدا، مجاهدت رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و حضور حماسی ملت بصیر ایران است که در پرتو عنایات الهی، با الهام از نهضت عاشورا و با رهبری های مدبرانه امام امت رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شد.

پیرو توافقات صورت گرفته با استاندار گلستان و رده های وابستگان نیروهای مسلح استان، مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح به عنوان رئیس کمیته پیشکسوتان دفاع مقدس، ذیل شورای هماهنگی دفاع مقدس استان منصوب گردیده است.

در این دیدار مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان گلستان، در راستای انجام شایسته برنامه های مرتبط با تکریم و تجلیل پیشکسوتان جهاد و مقاومت دوران دفاع مقدس، اعلام آمادگی کرد.

دیدار مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان

دیدار مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار