پیشکسوت دفاع مقدس:

شجاعت شهید مهدی امینی زبانزد خاص و عام بود

«کامیار» گفت: یکی از ویژه گی‌های شاخص شهید امینی اخلاص و با تقوا بودن وی بود و شجاعتی که این شهید والامقام داشتند چه در جبهه‌های جنگ و چه در مبارزه با منافقین و ضدانقلاب زبانزد خاص و عام بود.
کد خبر: ۵۹۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱ - 18June 2023

شجاعت شهید مهدی امینی زبانزد خاص و عام بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، یادواره شهدای عملیات «دارلک» عصر امروز (یکشنبه) در روستای گوگ تپه مهاباد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد.

در این مراسم «علی کامیار» از پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس و یکی از همرزمان شهید امینی طی سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص ارج نهادن به مقام شامخ شهدا گفت: همانطوریکه معظم له نیز فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی شهدا را بعنوان بهترین اسوه و الگو در جامعه دانست و افزود: یکی از راه‌های رسیدن به سر منزل سعادت ادامه دادن مسیر و آرمان شهیدان است.

این پیشکسوت دفاع مقدس تصریح کرد: ما امروز این امنیت و آسایش موجود و این عزت و صلابت کشور را مدیون شهدا هستیم و باید با پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های شهیدان دنباله رو مسیر و اهداف آن‌ها باشیم.

کامیار با اشاره به ضرورت برگزاری مراسماتی مانند یادواره حاضر گفت: برگزاری چنین محافلی نقش مهمی در تبیین فرهنگ دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با مشی زندگی شهیدان دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید امینی و شهدای عملیات دارلک یکی از ویژه گی‌های شاخص شهید امینی را اخلاص و با تقوا بودن معرفی کرد و اظهار داشت: شجاعتی که ایشان داشتند چه در جبهه‌های جنگ و چه در مبارزه با منافقین و ضدانقلاب زبانزد خاص و عام بود.

کامیار با اشاره به موقعیت خاص منطقه دارلک ادامه داد: این منطقه در زمان انقلاب از مناطق حساس و استراتژیک استان به شمار می‌رفت چراکه ضد انقلاب می‌خواست با ایجاد نا امنی در این محور مانع رسیدن برکات انقلاب به سایر شهر‌های استان شود.

این پیشکسوت دفاع مقدس افزود: اما با حرکت انقلابی مردم و مجاهددت ۳۶ شهید عملیات دارلک اهداف دشمنان به نتیجه نرسید و این منطقه از لوث وجود منافقین آزاد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار