مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران:

خدمات‌دهی سلامت به ایثارگران و والدین شهدا باید مبتنی بر شرایط روز ایثارگران باشد

رضایی گفت: ایثارگران و والدین شهدا نیازمند دریافت خدمات سلامت با اقتضای سن و بیماری خود هستند و باید ترتیبی اتخاذ کنیم که این خدمت مبتنی بر شرایط روز ایثارگران باشد، در حال حاضر خدمات سلامت ایثارگران با اهتمام ویژه ریاست عالی بنیاد درحال تحول و ارتقاء است.
کد خبر: ۵۹۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ - 17June 2023

بررسی پرونده ۲۵۰ متقاضی شرکت در کمیسیون تعیین درصد جانبازی/شرکت در کمیسیون پزشکی بنیاد شهرستان‌های استان تهران به‌روز استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عباسعلی رضایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران صبح امروز (شنبه) در حاشیه نشست تخصصی با فعالان حوزه بهداشت و درمان جامعه ایثارگری و پزشکان پایش سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران که در سالن شهدای ترور این اداره کل برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران تحول در ارائه خدمات سلامت و درمان ایثارگران را از اولویت‌های بنیاد دانست و اظهار داشت: ایثارگران و والدین شهدا نیازمند دریافت خدمات سلامت با اقتضای سن و بیماری خود هستند و باید ترتیبی اتخاذ کنیم که این خدمت مبتنی بر شرایط روز ایثارگران باشد، در حال حاضر خدمات سلامت ایثارگران با اهتمام ویژه ریاست عالی بنیاد درحال تحول و ارتقاء است.

وی با بیان اینکه امسال با رایزنی‌های صورت گرفته مراکز بهداشتی و درمانی بیشتری در شهرستان‌های تهران با بیمه دی قرارداد منعقد کردند، یادآور شد: با گسترش مراکز طرف قرارداد با بیمه دی، استفاده ایثارگران از خدمات درمانی در شهرستان‌های استان تهران تسهیل شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در ادامه از شرکت به‌روز متقاضیان کمیسیون تعیین درصد جانبازی خبر داد و بیان داشت: طی مدت زمان سپری شده از سال جاری، ۲۵۰ متقاضی در کمسیون پزشکی نسبت به درصد جانبازی تعیین تکلیف شدند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز پرونده یک هزار و ۸۲۰ متقاضی تعیین درصد جانبازی در ۱۵ جلسه مورد بررسی قرار گرفت که بیش از ۴۰۰ مورد مربوط به کمیسیون حق پرستاری است.

رضایی در پایان با تأکید بر اجرای طرح پابش سلامت ایثارگران در شهرستان‌های استان تهران، از اقدامات صورت گرفته برای تسهیل در ارائه خدمات درمانی به ایثارگران قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار