استاندار خراسان جنوبی:

امنیت و آسایش امروزمان را مدیون ایثارگری شهدا هستیم

قناعت در دیدار با خانواده جهادگر شهید «برات فهمیده» گفت: ما باید به خاطر داشته باشیم که امنیت و آسایش امروزمان را مدیون ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها هستیم. دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و دلجویی از این قشر فداکار و ولایی، روحیه خدمت‌رسانی را در بین مسئولان دوچندان می‌کند.
کد خبر: ۵۹۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ - 17June 2023

همه باید همیشه یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی را زنده نگه داریمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی در در جریان سفر به شهرستان قائنات و در دیدار با خانواده جهادگر شهید «برات فهمیده»، تکریم خانواده‌های معظم شهدا را وظیفه تمامی مسئولان عنوان کرد و اظهار داشت: همه ما باید همیشه یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی را زنده نگه داریم.

وی در ادامه افزود: ما باید به خاطر داشته باشیم که امنیت و آسایش امروزمان را مدیون ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها هستیم. دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و دلجویی از این قشر فداکار و ولایی، روحیه خدمت‌رسانی را در بین مسئولان دوچندان می‌کند.

شایان ذکر است جهادگر شهید «برات فهمیده» متولد فروردین ۱۳۴۵ است که در بهمن ۱۳۶۷ به جهت سوختگی ناشی از آتش گرفتن سنگر در محل سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار