رئیس پلیس پیشگیری فراجا تاکید کرد؛

آموزش، مبنای موفقیت همه‌جانبه در مأموریت‌های انتظامی

سردار بنی‌اسدی‌فر گفت: آموزش؛ پیشرانه اصلی پلیس حرفه‌ای و مبنای موفقیت همه جانبه در مأموریت‌های انتظامی است.
کد خبر: ۵۹۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ - 15June 2023

آموزش، مبنای موفقیت همه جانبه در مأموریت‌های انتظامیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «رضا بنی‌اسدی‌فر» رئیس پلیس پیشگیری فراجا در جلسه کارگاه‌های آموزشی و نشست با مجریان برنامه تربیت مربی که با حضور فراگیرانی از کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی کشور برگزار شد، بر تنوع مأموریت‌های پلیس پیشگیری و مهارت‌هایی که کارکنان می‌بایست در تنظیم‌گری اقدامات ایجابی و سلبی قانونی مربوط به امنیت اجتماعی داشته باشند، تأکید کرد.

وی سرفصل‌های مندرج در سند برنامه جامع آموزش، لزوم آشنایی با رویکرد‌های بین رشته‌ای در مقوله نظم و امنیت و تحول در خلاقیت‌های آموزشی را مهم دانست.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به فرامین ارزشمندی که فرماندهی معظم کل قوا در بسط مهارت‌های آموزشی و حرفه‌گرایی در نیرو‌های مسلح و پلیس ابلاغ فرموده‌اند، توسعه آموزش‌های تخصصی و راهبردی مورد نظر معظم له را بستر تحقق پلیس حرفه‌ای خواند وتأکید کرد که در همه سطوح باید مورد نظر قرار گیرد.

گفتنی است این دوره‌های آموزشی با هدف ارتقاء ضریب موفقیت در مأموریت‌های سازمانی و صیانت از منابع انسانی و کاهش سوانح و حوادث برگزار شد و فراگیران با شرکت در کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های پلیسی و حقوقی مرتبط، خدمات انتظامی و قضائی خود به مردم را تقویت می‌کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار