معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز:

بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در آموزش قرآن بسیار موثر است

«عسگرپور» با اشاره به اینکه بهره گیری از فناوری‌های نوین در آموزش قرآن بسیار موثر است، گفت: با توجه به استفاده اغلب مردم از گوشی‌های هوشمند، آموزش قرآن از طریق فناوری‌های نوین بسیار آسان‌تر از گذشته شده است.
کد خبر: ۵۹۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ - 15June 2023

بهره گیری از فناوری‌های نوین در آموزش قرآن بسیار موثر استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «رویا عسگرپور» معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سال‌های اخیر با پیشرفت فناوری‌ها و ابزار‌های نوین آموزشی، در نحوه آموزش قرآن تحولاتی مثبتی شکل گرفته و بسیاری از شهروندان علاوه بر حضور در جلسات قرآنی، از طریق فضای مجازی و ابزار‌های هوشمند نیز اقدام به فراگیری قرآن می‌کنند.

وی با بیان اینکه اهتمام بسیاری از افراد بی‌سواد که به صورت خودجوش و داوطلبانه در جلسات قرآنی حاضر می‌شوند کمتر بازگو می‌شود، افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با بررسی این موضوع و به جهت اینکه مساعی این افراد نادیده گرفته نشود، اجرای طرحی را در برنامه دارد که بر اساس آن جهت افراد بی‌سوادی که به‌سبب شرکت در جلسات قرآنی موفق به کسب سواد قرآنی شده اند گواهینامه قرآنی صادر می‌کند.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه این گواهینامه در راستای اجرای طرح سواد قرآنی ارائه می‌شود، تصریح کرد: شناسایی و ساماندهی افراد بی‌سوادی که قادر به خواندن قرآن هستند، اما توانایی خواندن و نوشتن ندارند از اولویت‌های اجرای این طرح قرآنی آموزشی است.

عسگرپور با تاکید بر اجرای آزمایشی این طرح در استان البرز، خاطرنشان کرد: پس از بررسی نقاط قوت و ضعف این طرح در اجرا این طرح در سراسر کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها