در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

فرمانده مرزبانی فراجا: مبارزه هدفمند و موثر با قاچاق کالا مهم‌ترین مأموریت مرزبانی فراجا است

سردار «گودرزی» مبارزه قاطع، هدفمند و موثر با عناصر قاچاق کالا را از مهم‌ترین مأموریت‌های فرماندهی مرزبانی فراجا دانست و گفت: تلاش بر این است تا با همکاری سایر سازمان‌ها و نهاد‌های آموزشی در راستای فرهنگ‌سازی عدم استفاده از کالای قاچاق و کیفیت‌بخشی تولیدات داخلی، گام‌های موثری برداشته شود.
کد خبر: ۵۹۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۰ - 10June 2023
فرمانده مرزبانی فراجا: مبارزه قاطع، هدفمند و موثر با قاچاق کالا مهمترین ماموریت مرزبانی فراجا/سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه بی‌تردید قاچاق کالا و ارز علاوه بر وارد کردن خسارت جبران‌ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامد‌های منفی فرهنگی بسیاری نیز در سطح جامعه به دنبال خواهد داشت، اظهار داشت: ضروری است که در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تمامی مسئولان مربوطه احساس مسئولیت ویژه داشته باشند و همواره به وظایف و مأموریت‌های سازمانی خود به نحو شایسته عمل کنند.
 
سردار گودرزی در ادامه، مبارزه قاطع، هدفمند و موثر با عناصر قاچاق کالا را از مهمترین ماموریت‌های فرماندهی مرزبانی فراجا برشمرد و گفت: تلاش بر این است تا با همکاری سایر سازمان‌ها و نهاد‌های آموزشی در راستای فرهنگ سازی عدم استفاده از کالای قاچاق و کیفیت بخشی تولیدات داخلی، گام‌های موثری برداشته شود.
 
فرمانده مرزبانی فراجا با تاکید بر اینکه تمرین بهترین راه ارتقاء آمادگی و توان رزمی کارکنان در میدان عمل است، خاطرنشان کرد: فرماندهان و مدیران باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند چراکه داشتن اشراف اطلاعاتی دقیق و انجام اقدامات پیش دستانه در اجرای ماموریت‌ها، در موفقیت و نتیجه مأموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است.
 
وی گفت: آنچه ما را در تحقق مرزبان در تراز انقلاب اسلامی و اجرای صحیح قانون ثابت قدم و استوار نگه می‌دارد، اعتقاد به ولایت‌فقیه و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و باور‌های دینی است.
 
سردار گودرزی افزود: یگان‌ها با خود کنترلی، خود مراقبتی و خود ارزیابی مستمر موجب نمایان شدن اشکالات و معایب شده و با برنامه ریزی در جهت رفع این مشکلات می‌توانند در راستای تعالی و ارتقاء یگان‌ها گام‌های موثری بردارند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار