مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

ارائه خدمات دندانپزشکی به محرومان «درح»

«هنری» گفت: ۶۰ دندانپزشک، دستیار دندانپزشک و تیم دندان‌سازی از دهم تا پانزدهم خرداد در بخش «درح» شهرستان سربیشه حضور داشته و به مردم این منطقه خدمات ارائه کردند.
کد خبر: ۵۹۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ - 07June 2023

خدمت بی‌منت ۶۰ دندانپزشک برای نشاندن لبخند بر چهره مردم مناطق محروم «درح»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید از گروه جهادی منتظران ظهور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این گروه جهادی از دهم تا پانزدهم خردادماه در بخش درح شهرستان سربیشه حضور داشته است.

وی با بیان اینکه در این گروه جهادی ۶۰ دندانپزشک، دستیار دندانپزشک و تیم دندان‌سازی حضور دارند، افزود: اعضای این گروه جهادی از استان‌های سراسر کشور هستند که توفیق خدمت‌رسانی به مردم مرزنشین خراسان‌جنوبی را پیدا کردند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه در این پنج روز به بیش از یک هزار و۵۰۰ نفر در روستاهای اطراف خدمات دندانپزشکی ارائه شده است، مطرح کرد: خدمات این گروه جهادی تخصصی بوده و اقداماتی از جمله درمان ریشه و عصب‌کشی، جراحی و کشیدن دندان، ترمیم و پر کردن، کار تخصصی کودکان، جرم‌گیری، ساخت پروتزهای دندانی به مردم ارائه شده است.

هنری با اشاره به اینکه یکی از اقدامات ویژه این گروه ساخت دندان مصنوعی و پروتز دندان بوده که تعداد ۸۰ فک دندان مصنوعی در این اردو ساخته شد، تبیین کرد: گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور که بزرگترین گروه جهادی دندانپزشکی کشور است برای ششمین سال در خراسان‌جنوبی حضور یافته و به مردم منطقه درح خدمات‌رسانی کرده است.

وی بیان داشت: طی پنج روز استقرار این گروه جهادی در این منطقه محروم بیش از چهارهزار خدمت درمانی به مردم ارائه شده و برآورد مالی این خدمات نیز به چهار میلیارد تومان رسید که در این شرایط اقتصادی و مشکلات درمانی و بهداشت دهان کمک قابل توجهی به مردم مرزنشین خراسان جنوبی است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: با توجه به‌ اعلام آمادگی گروه برای تمرکز فعالیت در پنج سال آینده در استان در صورتی که استانداری و دستگاه‌های اجرایی و نهادها نسبت به حمایت و پشتیبانی مناسب از گروه اقدام کرده و حداقل حمایت‌های مالی بابت تأمین مواد مصرفی انجام گیرد زمینه حضور چند ساله این گروه جهادی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار