رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فرهنگ بسیجی عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام سالک گفت: فرهنگ بسیجی عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی است، بنابراین باید با تمام قدرت و همیت از این فرهنگ غنی که باعث اعتلای کشور می‌شود، دفاع کرد.
کد خبر: ۵۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ - 23November 2015

فرهنگ بسیجی عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی است

احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره فرهنگ بسیجی در کشورمان گفت: فرهنگ بسیجی عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی است، بنابراین باید با تمام قدرت و همیت از این فرهنگ غنی که باعث اعتلای کشور در راستای پیشبرد اهدافش میشود، دفاع کرد.

وی به نقش اساسی بسیج در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: باید به روح امام(ره) درود فرستاد که ارتش 20 میلیونی را در 5 آذر 58 تشکیل داد و این حرکت عظیم توانست مقدمات حفظ انقلاب را فراهم کند لذا ما معتقدیم نقش اصیل در جمهوری اسلامی در جهت خودکفایی در تمام عرصهها را بسیج به عهده دارد، این ارگان مقدس در طول هشت سال دفاع مقدس نیز مهمترین نقش را پیروزی کشورمان به عهده داشت و این مهم بر کسی پوشیده نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی همچنین درباره هجوم برخی رسانهها و جریانات فکری خارج از کشور که به فرهنگ بسیجی میشود، گفت: کسانی که به هر بهانهای به فرهنگ ناب بسیجی هجمه میکنند باید دید وابسته به چه جریان و خط فکری هستند؟ مطمئنا نیروهای انقلابی و حامی نظام با آحاد مردم دشمنی نخواهند داشت. دشمنان اصلی فرهنگ بسیجی رژیم صهیونیستی، آمریکا و سران سلطه جهانی هستند و این به معنای عدم خطا در بسیج نیست بلکه این موضوع قابل توجه است که چه کسی به صراحت با آرمانهای مردم در داخل کشور مخالفت میکنند.

سالک تصریح کرد: مخالفت با فرهنگ بسیجی که از جانب سران استکبار حمایت میشود آثارش در مسائل اجتماعی و سیاسی بروز دارد. ملت ایران همه بسیجی هستند یعنی کسی که خطوط اساسی این انقلاب، ولایت فقیه و قانون اساسی را رعایت کند بسیجی است و کسانی که به مخالفت با این نظام میپردازند جز اینکه به خود صدمه بزنند، نمیتوانند آسیبی به این انقلاب وارد کنند.

وی خاطرنشان کرد: آسایش و آرامش مردم و جامعه به تبعیت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه در جامعه ایجاد شده و بسیج که نیروی مردمی و ارگانی از دل آحاد ملت است، پیش قراول آسایش و امنیت امروز جامعه است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار