در دیدار جانشین فرمانده فراجا با فرمانده نیروی زمینی ارتش در زابل مطرح شد؛

همکاری مطلوب مرزبانی و نیروی زمینی ارتش در عملیات روز گذشته/ تأکید بر ایجاد بستر پایش‌های هوایی و پهپادی برای کنترل مرزها

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همکاری بسیار عالی بین مرزبانی فراجا و نیروی زمینی ارتش در عملیات روز گذشته انجام و بر ایجاد بستر پایش‌های هوایی و پهپادی برای کنترل مرز‌ها تاکید شد.
کد خبر: ۵۹۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ - 28May 2023

همکاری مطلوب مرزبانی و نیروی زمینی ارتش در عملیات روز گذشته/ تأکید بر ایجاد بستر پایش‌های هوایی و پهپادی برای کنترل مرزهابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده فراجا با امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان زابل دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار رضایی در این جلسه با واکاوی درگیری روز گذشته مرزبانان غیور فراجا با طالبان در نقطه صفر مرزی و همکاری مطلوب مرزبانی و ارتش، گفت: همکاری بسیار عالی بین مرزبانی فراجا و نیروی زمینی ارتش روز گذشته انجام شد.

جانشین فرمانده فراجا افزود: در عملیات دیروز طبق شواهد و قرائن، شروع کننده تیراندازی نیرو‌های طالبان بودند و خط قرمز مرزبانان غیور ما خاک مقدس و مرز کشور عزیزمان ایران اسلامی است که به هیچ احدی اجازه تعرض نخواهند داد.

وی همچنین اظهار داشت: برنامه‌های ما به عنوان یک ارگان نظامی و امنیتی این است که از مرز‌ها دفاع و حراست کنیم تا مردم ما بتوانند در امنیت کامل در حاشیه مرز‌ها و مرکز زندگی کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه بر ایجاد بستر پایش‌های هوایی و استفاده از پهپاد در مرز‌ها توسط مسئولان مربوطه تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت پهپادی در تأمین امنیت مرز‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و استفاده از این ظرفیت در کنترل مرز‌ها بازدارنده خواهند بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار