فتح خرمشهر؛ فتح خون/

کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا به مزار شهدا ادای احترام کردند

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، در آئینی کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا به مقام شامخ شهدای نیروگاه ادای احترام کردند.
کد خبر: ۵۹۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲ - 24May 2023

کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا به مزار شهدا ادای احترام کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، در آئینی کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا به مقام شامخ شهدای نیروگاه ادای احترام کردند.

در این مراسم معنوی که در فضایی آکنده از شمیم عطر شهدا برگزار شد، مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ماندگار امام راحل عظیم الشأن (ره) و کلیه شهدای راه دفاع از ارزش‌های اسلامی بویژه شهدای حماسه آزادسازی خرمشهر، از ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای والامقام در راه کسب عزت، اقتدار و صیانت از امنیت کشور تجلیل کرد.

«نوراله ادبی فیروزجائی» از سوم خرداد به عنوان روز غرور ملی و تمثیلی از استقامت و خودباوری مردم ایران یاد کرد و گفت: علیرغم حمایت‌های همه جانبه دنیای استکبار از رژیم بعثی عراق و دست برتر دشمن از حیث تجهیزات و ادوات جنگی، جوانان برومند ما در راه حفظ کیان و ارزش‌ها با حس خودباوری، اعتقاد راسخ به تحقق وعده الهی و صرف فعل توانستن به دل خطر زدند و خرمشهر قهرمان به مدد امداد‌های غیبی از قید دشمن آزاد شد.

وی در پایان با اشاره به ضرورت حفظ آمادگی واحد‌ها برای ایام پیک مصرف تابستان، بر همراهی، همدلی و عزم و همت بیشتر همه همکاران برای ارتقاء آمادگی و پایداری واحد‌ها تأکید کرد.

در پایان حاضران با اهداء دسته گل، ذکر صلوات و نثار فاتحه به ارواح امام راحل (ره) و کلیه شهدا، بویژه ۳۳ شهید نیروگاه و شهید خوشنام میهمان در نیروگاه، با مقام شامخ آنان ادای احترام و اعلام وفاداری کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار