فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد؛

اجرای طرح امنيت محله محور در فلاورجان

سرهنگ «هادیان» از کشف ۷ دستگاه خودرو و موتورسيکلت مسروقه و دستگيری ۵ سارق طی اجرای طرح امنيت محله محور در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ - 24May 2023

اجرای طرح امنيت محله محور در فلاورجانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «مرتضی هاديان» فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت : طرح امنيت محله محور با هدف پاکسازی نقاط‌آلوده و جرم‌خيز و دستگيری سارقان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به مدت۲۴ ساعت توسط مأموران انتظامی اين فرماندهی در سطح شهرستان فلاورجان به اجرا گذاشته شد.

وی عنوان کرد: در اين راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات هوشمندانه پليس موفق به شناسايی و دستگيری ۷ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲ کیلو و ۳۴۱ گرم انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: دستگیری ۵ نفر از محکومان قضائی، دستگیری ۵ سارق و کشف ۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه و همچنین پلمب یک واحد ضایعاتی متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

سرهنگ هادیان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند مهمترين هدف اجرای اين گونه طرح‌ها را افزايش نظم و آرامش و جلب رضايتمندی مردم است، تاکید کرد: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوريت‌های ۱۱۰ پلیس در ميان بگذارند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار