رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد؛

لزوم ایجاد ظرفیت گسترده روایتگری صحیح در صنعت هسته‌ای/ مردم را به عنوان سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی باید حفظ کنیم

اسلامی گفت: باید زمینه‌ای فراهم سازیم تا مردم کشور را به عنوان سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی حفظ کنیم و نباید اجازه دهیم دشمنان بتوانند ذهن مردم را مورد تهاجم قرار داده و باور آن‌ها را به هم بریزند.
کد خبر: ۵۹۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ - 22May 2023

تاکید اسلامی بر لزوم ایجاد ظرفیت گسترده روایتگری صحیح در صنعت هسته‌ایبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمد اسلامی» رییس سازمان انرژی اتمی در نشست شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی روابط عمومی‌های صنعت هسته‌ای، اظهار داشت: در عصر کنونی دشمنان فضایی به وجود آورده‌اند و نقاط قوت ما را نیز با روایت‌ها و سوژه‌های گوناگون برعکس نشان می‌دهند.

اسلامی تصریح کرد: بنابراین باید زمینه‌ای فراهم سازیم تا مردم کشور را به عنوان سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی بتوانیم حفظ کنیم و نباید اجازه دهیم دشمنان بتوانند ذهن مردم  کشور را مورد تهاجم قرار داده و باور آن‌ها را به هم بریزند.

وی تاکید کرد: باورسازی و ضربه‌زدن به ایمان و باور مردم مهم‌ترین نتیجه‌ای است که دشمنان دنبال می‌کنند؛ اکنون دامنه تکلیف ما گسترده‌تر شده و باور مردم نیز این است که نباید اجازه دهیم که دشمن با استفاده از ابزار فراگیر به صورت سهل و آسان بتواند موفقیت کسب کند.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: با توجه به این موارد تکلیف روابط عمومی‌ها بسیار سنگین‌تر شده و از همه فعالان عرصه روابط عمومی در صنعت هسته‌ای و به‌ویژه مدیر کل دیپلماسی عمومی سازمان که عالمانه و متعهدانه در این راه ایفای نقش می‌کنید، سپاسگزارم.

وی تصریح کرد: فرارسیدن این روز خجسته را تبریک عرض می‌کنم و ان‎شاءالله در این ایام فرخنده با همکاری شما  بتوانیم در مسیر اعتلای حق گام برداریم. آگاه‌سازی و روایتگری صحیح و به‌هنگام جزو تکالیف مستمر ماست و انشاءالله ما نیز بتوانیم حقانیت انقلاب اسلامی، حقانیت اهداف جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت کشور را تبیین کنیم.

اسلامی ادامه داد: تمام تلاش‌های دشمنان، تحریم‌ها و سیاه‌نمایی‌ها به این دلیل بوده که جلوی پیشرفت کشور ما گرفته شود. برای نمونه در هر عرصه‌ای که به موفقیت دست می‌یابیم، با ناراحتی دنبال این موضوع هستند که خلاء‌ها را شناسایی کرده و بر روی آن‌ها تحلیل انجام دهند، زیرا از موفقیت و پیشرفت ما می‌هراسند.

وی بیان کرد: صنعت هسته‌ای برای کشور مانند خط مقدم است و روابط عمومی نیز خط مقدم صنعت هسته‌ای کشور محسوب می‌شود. وظایف شما در روابط عمومی صنعت هسته‌ای بسیار سنگین است و باید با ممارست و با دقت حرکت کنید. باید بر روی تقویت روابط عمومی وقت گذاشت، زیرا بسیار مهم است.

معاون رییس‌جمهوری اظهار کرد: ایجاد یک ظرفیت گسترده برای روایتگری صحیح حائز اهمیت است، زیرا اکنون با روایتگری مستمر علیه کشور و صنعت هسته‌ای مواجه هستیم هر هفته روایتگری‌های فراوانی از برنامه هسته‌ای ایران دارند و هر هفته نیز بسیاری از رسانه‌های معاند این روایت‌ها را روی آنتن می‌برند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها