مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مطرح کرد؛

فعالیت ۲۲ شرکت تولید لباس‌های عفیفانه در استان مازندران

«جوادی» از فعالیت ۲۲ شرکت تولید لباس‌های عفیفانه در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۶ - 17May 2023

فعالیت ۲۲ شرکت تولید لباس‌های عفیفانه در استان مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آیین افتتاح نمایشگاه مد و لباس ایرانی - اسلامی در ساری اظهار داشت: یکی از حوزه‌های مهم فعالیت در عرصه مد و لباس برگزاری نمایشگاه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه امروز اگر فردی بخواهد لباس نامناسبی خریداری کند به راحتی قابل دسترس است، افزود: قیمت لباس نامناسب ارزان‌تر از لباس‌های عفیفانه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: البته در طراحی نیز لباس‌های نامناسب جلوتر از لباس‌های عفیفانه هستیم که برای مقابله با لباس‌های نامناسب باید لباس‌های مناسب به راحتی قابل دسترس، ارزان و دارای طراحی مناسب و زیبا باشد.

جوادی ادامه داد: در استان مازندران ۲۲ شرکت تولید لباس‌های عفیفانه فعالند و انتظار داریم در این عرصه فعالیت مطلوبی داشته باشند.

وی عنوان کرد: باید با بهره‌گیری از طراحان کاربلد لباس‌های فاخر و عفیفانه با محوریت لباس‌های بومی مازندرانی تولید و به بازار عرضه شود.

جوادی بیان کرد: قطعاً برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند بستر مناسبی برای دسترسی بهتر، قیمت ارزان‌تر و نمایش طراحی‌های بروز را فراهم آورد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران خاطرنشان کرد: جزیره‌ای عمل کردن در عرصه فرهنگی آسیب‌زا است و از هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های فرهنگی ممانعت می‌کند.

جوادی اعلام کرد: شرایط امروز پوشش طی یک دوره زمانی چندین ساله رخ داده است و ترمیم آن نیز نیازمند صبوری و فعالیت مستمر در حوزه تولید پوشاک عفیفانه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار