وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد؛

تایید ۱۵۰۰ مجوز کسب و کار توسط هیئت دولت

خاندوزی گفت: مصوبه صدور هزار و ۵۰۰ مجوز کسب و کار به عنوان تنها مجوز‌های تاییدمحوری که نیازمند تایید دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها هستند مورد تایید قرار گرفت.
کد خبر: ۵۸۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ - 17May 2023

تایید ۱۵۰۰ مجوز کسب و کار توسط هیئت دولتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سیداحسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت (۲۷ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر خود به جده عربستان و دیدار با وزیر اقتصاد این کشور اظهار داشت: در این دیدار درباره موضوع برقراری مجدد پرواز‌ها میان دو کشور و بازگشایی بانک‌ها صحبت شد.

خاندوزی افزود: آغاز تبادلات اقتصادی دو کشور بر پایه برقراری مجدد روابط سیاسی خصوصاً در زمینه‌های پولی و مالی برای برگزاری حج از مهمترین محور‌های گفت‌وگو با وزیر اقتصاد عربستان بود.

وزیر اقتصاد اظهار داشت: مصوبه خوبی را در راستای رونق و رشد تولید صادر کرده‌ایم که در این مصوبه برای اولین بار، هزار و ۵۰۰ مجوز کسب و کار به عنوان تنها مجوز‌های تأیید محوری که نیازمند تأیید دستگاه‌های اجرایی و وزارت‌خانه‌ها هستند مورد تأیید هیئت دولت قرار گرفته است. بر اساس این هزار و ۵۰۰ مجوز تأیید محور، فعالان اقتصادی صرفاً با ثبت اطلاعات دقیق در درگاه ملی مجوز‌ها و پذیرش مسئولیت‌هایی که قانونا به عهده آن‌ها گذاشته شده و همچنین با بارگذاری مدارک خود خواهند توانست مجوز کسب و کار خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار