تقدیر از اساتید و راویان برتر روحانی دفاع مقدس در همایش «عبای خاکی»

مراسم اختتامیه ستاد راویان روحانی راهیان نور با عنوان «عبای خاکی» و اختتامیه بیستمین دوره آموزش روایتگری در قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ - 14May 2023

تقدیر از اساتید و راویان برتر روحانی دفاع مقدس در همایش «عبای خاکی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم اختتامیه ستاد راویان روحانی اردو‌های راهیان نور با عنوان عبای خاکی و اختتامیه بیستمین دوره آموزش روایتگری یادبود شهیدان اصلانی و دارایی در سالن همایش اردوگاه ولایت قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام «حسین جوشقانیان» مدیر موسسه روایت سیره شهدا طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: ضرورت دارد جایگاه‌های دانشگاهی و حوزوی روایتگری و مباحث علمی و محتوایی آن و نیز حضور راویان روحانی به عنوان نیرو‌های انقلابی و ولایی در مجامع دانشگاهی و حوزوی مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی افزود: در صدد هستیم روایت گری جبهه مقاومت را در سوریه ویژه افرادی که به زبان عربی مسلط هستند، برقرار نماییم.

در ادامه، «سید احمد عبودتیان» دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت و رئیس قرارگاه خاتم الاوصیاء (ع) در سخنانی با تحلیل اقدامات فرهنگی در دهه ۷۰ و مقایسه آن با اوضاع فعلی، ضرورت تغییر رویکرد‌ها در روایتگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت متناسب با تاثیرات فضای مجازی در جامعه را مورد تاکید قرار داد.

در این مراسم با حضور سرهنگ پاسدار «مهدی امیریان» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حجت الاسلام احمد دیانی رییس هیات مدیره موسسه روایت سیره شهدا و حجت الاسلام حسین جوشقانیان مدیر این موسسه، با اهداء هدایایی از حجج اسلام محمود شهرجردی، محمد باقر نادم، محمد هاشم وزیر زاده، علی میری، محسن علیجان زاده و ابوالفضل بهرامی به عنوان اساتید برتر بیستمین دوره آموزش روایتگری تقدیر شد.

همچنین حجت الاسلام یاسر تیموریان به عنوان راوی برتر در عرصه دانش آموزی، حجت الاسلام مهدی شورگشتی راوی برتر در عرصه دانشجویی، حجت الاسلام محمد مزینانی راوی برتر در عرصه عمومی، حجت الاسلام محمد حسن اسفندیار راوی برتر در عرصه یادمانی، حجت الاسلام میثم انصاری نژاد راوی برتر در عرصه جهاد و شهادت و حجت الاسلام حامد حسنی نژاد به عنوان کارورز برتر در عرصه جهاد و شهادت مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار