سردار رادان:

مردم قضاوت خوبی از عملکرد پلیس دارند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با بیان این مردم قضاوت خوبی از عملکرد پلیس دارند، تاکید کرد: خادمان مردم در فرماندهی انتظامی همواره در کنار مردم بوده و برای رفاه، امنیت و آرامش آنها تلاش می کنند.
کد خبر: ۵۸۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ - 11May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی،  سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی، امروز، ۲۱ اردیبهشت ماه، آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به صبغه تاریخی شهر تبریز و آذربایجان قهرمان و شهر شهدای محراب اظهار داشت: در ابتدای ورودم به سالن و با دیدن دوستان و همسنگران پیشکسوت خودم رشته کلام پاره و گذشته پرافتخار تک تک دوستان را مرور کردم و به قول شاعر زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست.

وی با اشاره به اینکه فاصله بین حال و سابق بسیار کوتاه است، افزود: در یک چشم برهم زدنی از حال به سابق می‌توان رفت و گذشته پرافتخار را مرور کرد که چگونه این ۳۰ تا ۴۰ سال خدمت در نظام مقدس چقدر سریع سپری می‌شود و خوش به حال آن کسانی که با افتخار به مردم خدمت کردند.

سردار رادان خاطرنشان کرد: مردم خوب می‌بینند و خوب قضاوت می‌کنند و برابر آیه شریفه «الَّذينَ إِن مَكَّنّاهُم» بهترین افراد کسانی هستند که خودشان را نبینند و به خودشان فکر نکنند و در گذشته و آینده تکلیفشان در خدمت برای مردم و جلب رضایت خداوند باشد سعادتمند خواهند بود .

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان خاطرهای از رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: گروهی از رزمندگان نزد امام راحل رسیدند و خواستند که امام دعا کند که شهید شوند و گروهی هم خواستند که دعا کنند که پیروز شوند اما امام راحل چه دعای حکمیانه‌ای کردند و بیان داشتند دعا می کنم که به تکلیف تان عمل کنید.

سردار رادان، با بیان اینکه باید در ولایت ذوب شد گفت: هرکس در ولایت ذوب شود و به تکلیف عمل کند به نتیجه کار توجهی نخواهد کرد چراکه وقتی ولی فقیه دستور می‌دهد جنگ کن جنگ و وقتی که دستور می‌دهد دفاع کن باید تابع محض دستورات ولی فقیه بود.

وی در ادامه مردم کشور و استان آذربایجان شرقی را شایسته بهترین تکریم ها و خدمات دانست و گفت: خادمان مردم در مجموعه فراجا هم قسم شده‌اند تا آسایش خود را فدای امنیت و آرامش آنها کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

سردار رادان با بیان این مردم قضاوت خوبی از عملکرد پلیس دارند، تاکید کرد: خادمان مردم در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی همواره در کنار مردم بوده و برای رفاه، امنیت و آرامش آنها تلاش کرده‌اند و رضایت قاطبه مردم قدرشناس انگیزه و انرژی ما را برای خدمت به آن ها دوچندان می کند.

فرمانده کل انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به تغییر فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: بیش از ۴ سال اخیر سردار عبدی توفیق خدمتگزاری به مردم شریف و نجیب آذربایجان شرقی را پیدا کرده بود و توانست در این مدت اقدامات بسیار خوبی صورت دهد به گونه‌ای که همه مسئولان، مدیران، اعضای شورای تامین و مردم از وی رضایت دارند.

وی گفت: سردار عبدی توانست با همراهی و حمایت‌های معنوی خانواده صبورش در ۴۲ سال خدمت در رده‌های مختلف فراجا با اخلاق، قاطعیت و مدیریت خوب ماموریت‌های محوله را به سرانجام برساند و ما را در انتخاب فرمانده جدید به دقت و تامل زیاد فرو ببرد تا در بین گزینه‌های مختلف به سردار محمدی رسیدیم که فرزندی از همین خطه و سرزمین است.

در پایان این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سردار حسین عبدی، فرمانده سابق، سردار علی محمدی، به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار