استاندار چهارمحال و بختیاری:

جامعه امروز تشنه معارف ارزشمند دفاع مقدس است

«غلامعلی حیدری» گفت: جامعه امروز تشنه معارف ارزشمند دفاع مقدس است و این می‌طلبد برای دهه هشتادی و نودی‌ها که در معرض تهدید جنگ هیبریدی دشمن قرار دارند آثار فاخر و ارزشی در این خصوص تولید کرد.
کد خبر: ۵۸۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ - 11May 2023

جامعه امروز تشنه معارف ارزشمند دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با تاکید بر تبیین بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‌های جوان، اظهار داشت: برای انجام این مهم نیاز به تولید آثار فاخر و ارزشی داریم.

وی افزود: جامعه امروز تشنه معارف ارزشمند دفاع مقدس است و این می‌طلبد برای دهه هشتادی و نودی‌ها که در معرض تهدید جنگ هیبریدی دشمن قرار دارند آثار فاخر و ارزشی در این خصوص تولید کرد.

حیدری تصریح کرد: باید از منابع عظیم و فاخر دفاع مقدس برای تقویت روحیه و اراده جهادی در جامعه بهره گیری شود چرا که غفلت از این موضوع می‌تواند خسارت‌هایی به بار آورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هنر دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی این است که با استفاده از ذخایر دفاع مقدس بهترین آثار را تولید و به جامعه عرضه کنند تا بتوان از این طریق خود را در برابر تهدیدات دشمن بیمه کنیم.

وی افزود: اقدامات و وظایفی که در قبال جامعه ایثارگران و خانواده شهدا بر عهده هر یک از دستگاه‌ها قرار دارد باید به درستی انجام شود و مدیران مربوطه در نشست بعدی شورا گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه شود.

حیدری خاطرنشان کرد: بهسازی گلزار شهدا و ایجاد زیرساخت لازم و جاده دسترسی به یادمان شهدای گمنام از دیگر موضوعات مهم است که باید به جد پیگیری شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مسیر دسترسی به گلزارهای شهدا و یادمان های شهدای گمنام در سطح استان باید احداث شود که این اقدام با تقسیم وظایف بین شهرداری ها، قرارگاه خاتم، بسیج سازندگی و راه و شهرسازی انجام گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار