رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا مطرح کرد؛

تجهیز و تقویت پلیس‌ امنیت اقتصادی در مناطق مرزی

سردار رحیمی گفت: تجهیز و تقویت پلیس امنیت اقتصادی به خصوص در مناطق مرزی از جنبه‌های نرم افزاری و سخت افزاری در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۵۸۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ - 07May 2023

تجهیز و تقویت پلیس‌ امنیت اقتصادی در مناطق مرزیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در جمع روسا، مدیران و معاونان پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید براینکه بایستی با خلاقیت و نوآوری مداوم اقدامی نو و خدمتی تازه‌تر و بهتر به مردم ارائه کنیم، اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که امروز کار و مسئولیت ما از اهمیت بالایی برخوردار است که باید هر چه بیشتر و بهتر با انجام صحیح و دقیق وظایف‌مان به مردم خدمت کنیم.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه باید محور‌ها و بخش‌های مسئولیت خود را به درستی احصا و شناسایی کنیم تصریح کرد: بایستی با شناسایی همه خلاء‌ها اجازه قانون گریزی از مجرمان و مفسدان اقتصادی را سلب و عرصه را بر آنان تنگ کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه برای خدمت بیشتر به مردم و برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی باید از جان مایه بگذاریم، خاطرنشان کرد: تجهیز و تقویت همه پلیس‌های اقتصادی به خصوص در مناطق مرزی از جنبه‌های نرم افزاری و سخت افزاری در دستور کار ما در سال جاری است و در این مسیر از همه ظرفیت هایمان استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به استقرار پلیس گمرک در مبادی رسمی اظهار داشت: پایش روزانه محموله‌های تجاری، شناسایی بستر‌های آسیب زا منجر به ارتکاب قاچاق و به خصوص قاچاق‌های سازمان یافته به قید فوریت در دستور کار است.

سردار رحیمی گفت: باید با حمایت‌ها و راهبرد‌های دقیق و کاربردی در افقی مشخص و قابل دسترس پلیس‌های اقتصادی استان‌ها را یاری رسانیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار