امام جمعه سرخ‌رود تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت‌های روستایی و شهری مازندران برای خدمت به مردم

حجت الاسلام «تقی زاده» گفت: ظرفیت‌ها در سطح استان مازندران چه روستا‌ها و چه شهر بالا بوده و شورا‌ها باید از آن برای خدمت‌گزاری به مردم استان استفاده کنند.
کد خبر: ۵۸۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 04May 2023

فرصت شوراها، فرصت طلایی است/ لزوم استفاده از ظرفیت‌های روستایی و شهر در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «مهدی تقی‌زاده» امام جمعه سرخ رود امروز در همایش شورا‌های استان مازندران با تاکید بر اینکه شورا‌ها عصاره و چکیده اقلیم‌ها و منتخب مردم در استان مازندران هستند، اظهار داشت: دیدگاه‌ها در سطح شورا‌ها باز شده و دولت‌ها مشکلات ما را می‌شنوند.

وی با بیان اینکه شورا‌ها در کنار مردم برای رفع دغدغه‌ها ک مطالباتشان باشند، افزود: اندیشه شورا که برگرفته از قرآن است و در سوره احزاب خدا در قرآن می‌گوید که با شورا، مشکلات خود را حل کنید، انتظار همکاری بیشتر داریم.

امام جمعه سرخ‌رود با تاکید بر اینکه مردم با شما رای دادند و رسالت سنگین بر عهده دارید، گفت: شما باید اعتماد مردم را جلب کنید به‌خصوص این روز‌ها که فصل کشاورزی است و در بحث آب نیازمند توجه ویژه هستیم.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده تهیه سوخت را از مهمترین دغدغه کشاورزان دانست و بیان داشت: کشاورزان مطالبات زیادی در بحث سوخت دارند که نیازمند توجه است تا این مشکلات را در استان مطرح و پیگیری کنید.

وی در پایان با اشاره به مشکلات زباله در محمودآباد خاطرنشان کرد: دغدغه فکری مردم امروز، پیگیری جمع‌آوری زباله است که شورا‌ها با همکاری مسئولان باید در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها