رئیس اندیشکده بسیج کشور:

معلمان جهاد تبیین را در کلاس‌های درس نهادینه کنند

سردار رمضانیان گفت: معلمان جهاد تبیین را در مدارس و کلاس‌های درس نهادینه کنند.
کد خبر: ۵۸۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ - 04May 2023
معلمان جهاد تبیین را در مدارس و کلاس های درس نهادینه کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار پاسدار «شعبانعلی رمضانیان» رئیس اندیشکده بسیج کشور امروز در همایش معلمان و فرهنگیان جهادگر که به همت بسیج فرهنگیان استان مرکزی در  کانون امام علی(ع) اراک برگزار شد، اظهار داشت: شگرد دشمن در جنگ شناختی دروغگویی و فریب افکار عمومی و خصوصا انحراف ذهن جوانان و نوجوانان است و در این راستا تحریف و پنهان کردن حقایق را در دستور کار خود گذاشته و دشمن به دنبال این است آحاد جامعه و جوانان نه پیشرفت ها را ببینند و نه حماسه های هویت ساز و تاریخ پر افتخار کشور را بدانند و لذا جهاد تبیین اینجا اهمیت پیدا می کند.
 
رئیس اندیشکده بسیج کشور افزود: دشمن با بزرگنمایی خلأها و مشکلات به دنبال تحقق اهداف شوم خود و فاصله انداختن بین مردم و مسئولین است و خدشه به اعتماد عمومی و امید به آینده است و مهمترین تمرکز دشمن بر روی نسل جوان و جدید جامعه است و لذا باید نسبت به توطئه های دشمن در جنگ شناختی هوشیار بود و فعالانه در این خصوص عمل کرد.
 
وی با بیان اینکه امید آفرینی مهمترین رمز موفقیت در برابر توطئه های دشمنان است،گفت: همه اقدامات و فعالیت ها باید پیوسته امیدآفرینی داشته باشند و نباید اجازه دهیم دشمن با شگردهای پیچیده جوانان را فریب دهد و البته نقش فرهنگیان و اساتید در این راستا بسیار مهم است.
 
رئیس اندیشکده بسیج کشور افزود: نهاد مقدس تعلیم و تربیت که بخش مهمی از آن در آموزش و پرورش در حال انجام وظیفه هستند نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان دارند و معلمان و فرهنگیان باید جهاد تبیین را در مدارس و کلاس های درس نهادینه سازند و با تبیین خودباوری و ما می توانیم را برای نسل جدید به عنوان فرهنگ تبدیل کنند.
 
وی تأکید کرد: برای خنثی کردن توطئه های دشمن و نجات نوجوانان و جوانان از توطئه های دشمنان باید تمام قد به میدان بیاییم و تعبیری که مقام معظم رهبری در خصوص جهاد در ارائه فعالیت های تبیینی دارند باید محقق شود و معلمان و فرهنگیان باید پیشگام جهاد تبیین باشند چراکه معلمان پایه ریزان و نقش آفرینان اصلی تمدن اسلامی هستند.
 
سردار رمضانیان افزود: استفاده از خلاقیت و ابتکار برای جهاد تبیین باید مورد توجه قرار گیرد و هیچ کس به اندازه معلمان و فرهنگیان نمی تواند اثرگذارتر باشد و خوشبختانه ما در بین جامعه معلمان و فرهنگیان روحیه انقلابی، ولایت مداری و  فرهنگ های ارزشی به وضوح دیده می شود و امروز نوبت به صحنه آمدن همه ظرفیت ها برای جهاد تبیین است.
 
وی ادامه داد: جهاد تبیین مسیر پیشرفت و تکامل جامعه و مردم را هموار می کند و زمینه را برای رشد جوانان فراهم می سازد و قطعا با نهادینه سازی جهاد تبیین دشمن زمین گیر خواهد شد.
 
رئیس اندیشکده بسیج کشور اضافه کرد: علیرغم همه توطئه های دشمنان امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و به مرزهای جغرافیایی محدود نمی شود و در نقطه به نقطه دنیا شاهد نفوذ تفکر حضرت امام(ره) و انقلاب هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: سفر شکوهمند و پر افتخار رئیس جمهور کشور به سوریه نشان از موفقیت و پیروزی جبهه مقاومت و شکست جبهه استکبار و حامیان آنها دارد و موجب افتخار ایرانی و امت های اسلامی است.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار