نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تبعیت و استفاده از مشی انقلابی استاد شهید مطهری

آیت الله «محمدی لائینی» بر ضرورت تبعیت و استفاده از مشی انقلابی استاد شهید مطهری تأکید کرد.
کد خبر: ۵۸۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ - 03May 2023

ضرورت تبعیت و استفاده از مشی انقلابی استاد شهید مطهریبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جشنواره علامه حلی استان که به همت معاونت پژوهش حوزه علیمه مازندران برگزار شد، اظهار داشت: در ایامی که متعلق به علم، عالم، معلم و استاد می‌باشد به‌ویژه نام و یاد شخصیت استاد شهید مطهری را گرامی می‌داریم.

وی استفاده و تبعیت از مشی تقوایی، علمی، جهادی، حماسی و انقلابی شهید مطهری را ضروری دانست و افزود: همچنین یاد شهید جدید استان مازندران که یک عالم فرهیخته جهادی خطیب است و خدمات بسیار فراوان در حوزه، دانشگاه، سنگر امامت جمعه، نمایندگی ولی فقیه و خطابه و منبر داشتند را گرامی می‌داریم.

آیت الله محمدی لائینی ضمن عرض تشکر بابت برگزاری مراسم باشکوه اختتامیه جشنواره حلی، عنوان کرد: حضرت علی (ع) درباره عصر و دوره جاهلیت در خطبه ۱۰۲ نهج البلاغه می‌فرمایند، اگر در جامعه‌ای حرف عالم خریدار نداشته باشد، اما جاهلان جولان بدهند این جامعه، جامعه جاهلیت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر جاهل‌ها منزوی شوند آن عصر، عصر علم است، مهم این است که جامعه عالمان باشد، باید در صدد پی‌ریزی چنین جامعه‌ای باشیم، در حدیث دیگری داریم که اگر جاهل حرف نزند دنیا آباد می‌شود و اگر همه عاقل بودند دنیا خراب می‌شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار