با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر مسئولان سوادکوه شمالی از حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر آیت‌الله «سلیمانی»

سرهنگ «نوری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و «آرائی‌نژاد» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی با صدور پیامی از حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان در مراسم تشییع آیت‌الله ‌«سلیمانی» قدردانی کردند.
کد خبر: ۵۸۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ - 29April 2023

تقدیر مسئولین سوادکوه شمالی از حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر آیت الله «سلیمانی»به گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مرتضی نوری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و «علیرضا آرائی‌نژاد» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی با صدور پیامی از حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان در مراسم تشییع آیت الله شهید «عباسعلی سلیمانی» قدردانی کردند.

در این پیام آمده است:

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا که آرام گیرد یاد مبارک و آرام‌بخش و بهجت انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند. (حضرت امام خامنه‌ای)

سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود خدا بر رهبر فرزانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و درود بر روح پاک شهدا که با خون خود انقلاب اسلامی را عزت و سربلندی بخشیدند.

خدای عزوجل را شاکریم که امروز شاهد حضور بی‌مانند مردم ولایتمدار شهرستان سوادکوه شمالی در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر آیت الله شهید «عباسعلی سلیمانی» بودیم و به خدمتگزاری چنین مردمی افتخار می‌کنیم.

بی‌شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد و به راستی این مردم با این استقبال بی‌نظیر خود از آیت‌الله شهید «عباسعلی سلیمانی» نشان داده اند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آن‌ها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند.

اینجانبان بر خود وظیفه می‌دانیم از حضور حماسی، پرشور همه مردم و مسئولین در این مراسم با شکوه و اطلاع رسانی رسانه‌های جمعی استان بخصوص صداوسیمای مرکز مازندران در خلق این حماسه بزرگ بودند کمال تشکر و قدردانی را داشته و امیدوارم همواره در صراط مستقیم و مسیر شهدا ثابت قدم و پایدار بمانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار