امام جمعه ماهنشان:

قانون شورا‌ها اصلاح و تکمیل شود

حجت‌الاسلام «علی اکبری» خواستار اصلاح و تکمیل قانون شورا‌ها شدند تا شورا‌ها بتوانند به آن هدف اصلی خود نائل شوند.
کد خبر: ۵۸۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶ - 28April 2023

قانون شورا‌ها اصلاح و تکمیل شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «علیرضا علی‌ اکبری» امام جمعه ماهنشان امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به محور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع نمازگزاران عید فطر و مسؤولان و میهمانان خارجی در این بیانات دو جلوه از حکمت رهبری زیاد و بیشتر به چشم می‌خورد، اظهار داشت: این نکات شامل تاکید بر راهبرد اتحاد و همدلی و پرهیز از حاشیه‌ها و راهبرد همدلی و همکاری و هم‌افزایی ملی بود.

امام جمعه ماهنشان اضافه کرد: همچنین تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تمرکز جمعی بر حل مسئله و پرهیز از حاشیه‌افکنی و پرهیز از حاشیه‌پردازی و توجه به مسائل مهم کشور است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ضلع‌های جنگ آمریکا علیه ایران هم‌اکنون جریان دارد و عملیات مستمر الکترونیک و سایبری علیه ایران است، بیان کرد: فرزندان دلیر ایران در نیرو‌های مسلح شجاعانه و با چشمان باز و آمادگی کامل به آن پاسخ می‌دهند و عملیات اخیر گواه بر این مطلب است اکنون جنگ ترکیبی دشمن رو به شکست بوده است.

حجت‌الاسلام علی اکبری در ادامه با اشاره به اینکه شورا یک اصل عقلی است که آموزه‌های دین اسلام در کتاب و سنت نیز بر آن صحه گذاشته است، ادامه داد: شورا‌ها به عنوان ابزاری برای تحقق حاکمیت مردم و تجلی اراده عمومی است.

امام جمعه ماهنشان خواستار اصلاح و تکمیل قانون شورا‌ها شدند تا شورا‌ها بتوانند به آن هدف اصلی خود نائل شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار