یادداشت/

شکست آمریکا در «طبس» معجزه الهی بود

در واقعه «طبس» شن‌ها با عنایت پروردگار عالم و فرمان حجت خدا (عج) برای نصرت امت اسلامی برانگیخته و مُهر ذلت و شکست را بر سر شیطان بزرگ کوبیدند.
کد خبر: ۵۸۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ - 25April 2023

شکست آمریکا در «طبس» معجزه الهی بودگروه استان‌های دفاع‌پرس_ سردار «حمیدرضا رستمیان»؛ پنجم اردیبهشت ۵٩، یکی از روز‌های حساس، سرنوشت‌ساز و به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است. در این روز یک بار دیگر قدرت خدای متعال به یاری نظام انقلابی آمد.

باد‌ها و شن‌ها با عنایت پروردگار عالم و فرمان حجت خدا (عج) برای نصرت امت اسلامی برانگیخته و مُهر ذلت و شکست را بر سر شیطان بزرگ کوبیدند.

در آن واقعه، بادها و شن‌ها در تاریکی شب و در یک شرایط پنهانی، هواپیماها و بالگرد‌های نظامی دشمن را درهم کوبیده، منهدم و ساقط کردند.

عملیات سری دشمن با انهدام هواپیما و بالگرد‌ها و کشته شدن چندین نفر از ماهرترین نیرو‌های ویژه آنان به شکست سنگین و تلخ انجامید.

آن معجزه الهی، برگ زرین دیگری از حقانیت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی که در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده است.

یاد و خاطره شهید منتظر قائم جانشین سپاه پاسداران یزد که با دستور خائنانه بنی‌صدر ملعون با بمباران هواپیمای جنگی خودی در صحنه جنایت آمریکایی‌ها، به شهادت رسید گرامی باد. «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم» بدانیم که وعده الهی تخلف ناپذیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار