استاندار خراسان رضوی در مراسم رژه گرامیداشت روز ارتش:

قدرت معنوی پایه اقتدار ایران اسلامی است

«نظری» گفت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدرت معنوی، اساس و پایه همه قدرت‌های موجود در کشور است که با حضور مردم در صحنه و با اتکای به اندیشه‌های اسلامی و اعتقادی این شرایط به وجود آمده است.
کد خبر: ۵۸۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ - 18April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در مراسم رژه روز ارتش که امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: هویت مردمی و دینی باعث شد ارتش به نهضت امام خمینی (ره) بپیوندد و در جریان انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

وی افزود: استقلال، آزادی و جمهوریت در همه ابعاد به صورت جامع اتفاق نمی‌افتد مگر این که از امنیت جامع و کامل و عمیق برخوردار باشیم.

نظری با بیان این که امنیت، محصول قدرت است، ادامه داد: امروز در نظام مقدس اسلامی، قدرت معنوی، اساس و پایه همه قدرت‌های موجود در کشور است که با حضور مردم در صحنه و با اتکای به اندیشه‌های اسلامی و اعتقادی این شرایط به وجود آمده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز در کنار دفاع از موجودیت کشور، زمینه‌های لازم برای محقق شدن آرمان‌های استقلال و آزادی و حضور مردم در بخش‌های مختلف فراهم شده است و این مرهون تلاش و زحمات همه بخش‌ها، دستگاه‌ها و مردم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگرچه کشور در بخش‌هایی بویژه در حوزه اقتصاد با برخی چالش‌ها مواجه است اما با اتکا به قدرت معنوی و با همت مردم و مسئولان و همچنین پشتیبانی همه دستگاه‌ها به زودی این مشکلات حل می‌شود.

وی ادامه داد: اقتدار یک مؤلفه مهم محسوب می‌شود و لذا هر کشور باید از قدرت بالایی که اقتدارآفرین و قدرت بازدارندگی در مقابل دشمنان را تقویت می‌کند، برخوردار باشد چراکه اگر ملتی از قدرت بازدارندگی در مقابل دشمنان برخودار نباشد قدرت تأثیرگذاری لازم را نخواهد داشت.

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز بحمدالله با تدابیر فرمانده معظم کل قوا ایران اسلامی در یک نقطه برتر و جایگاه ویژه در مقابل دشمنان قرار گرفته که بازدارندگی ایجاد کرده است.

نظری تأکید کرد: استان خراسان رضوی با همه شرایط و مولفه‌های خاصی که دارد و مرزهای طولانی با ۲ کشور، اما اهالی شیعه و سنی شهرهای مرزی در کنار یکدیگر متحد هستند.

این مسئول اضافه کرد: جمعیت سیال و زائرانی که در طول سال به مشهدالرضا سفر می‌کنند، زمینه‌هایی برای سوء استفاده دشمنان ایجاد می‌کند اما با تلاش‌هایی که دستگاه‌های امنیتی و بخش‌های مربوطه در این استان دارند خراسان رضوی از یک امنیت پایدار و عمیقی برخوردار است.

استاندار خراسان رضوی گفت: به برکت این امنیت، مسئولان استانی در تلاش هستند در بخش‌های مختلف مشکلات و چالش‌هایی که وجود دارد در کمترین زمان کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار