جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

یادمان‌های شهدا محل رفت و آمد ملائکه الهی است

سردار «قریشی» گفت: مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا محل رفت و آمد ملائکه الهی است چرا که این مناطق رنگ و بوی خدایی می‌دهند.
کد خبر: ۵۸۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ - 17April 2023

یادمان‌های شهدا محل رفت و آمد ملائکه الهی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «سید قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد اظهار داشت: تمامی زیرساخت‌های لازم برای صعود سراسری بسیجیان کشور و افتتاح راهیان نور غرب فراهم است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا محل رفت و آمد ملائکه الهی است چرا که این مناطق رنگ و بوی خدایی می‌دهند.

وی عنوان کرد: شهید حججی‌ها به تعبیر رهبر معظم انقلاب نتیجه همین حرکت عظیم راهیان‌نور است، عملیات فرهنگی که رشد دهنده و مایه رسیدن به کمال می‌شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: د‌شمنان در دهه ۷۰ و ۸۰ هجمه‌های فرهنگی را علیه جوانان و نوجوانان ما کلید زدند که در مقابل این هجمه‌های ناجوانمردانه، دست به ایجاد راهیان‌نور زدیم که خوشبختانه آثار و برکات آن فراوان است.

سردار قریشی بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری راهیان نور فناوری است برای استخراج معادن طلا که همان مفاهیم دفاع مقدس است و همه کسانی که در این مناطق حضور پیدا می‌کنند باید نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌ها معرفت پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها