پروژه مسکونی ۱۲ واحدی «گلسار» ابهر در راستای محرومیت‌زدایی افتتاح شد

همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی پروژه ۱۲ واحدی مسکن محرومان گلسار ابهر افتتاح شد.
کد خبر: ۵۸۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ - 15April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب امام (ره) امروز با حضور رضا خواجه‌ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی پروژه ۱۲ واحدی مسکن محرومین گلسار ابهر افتتاح شد.

این پروژه در زیر بنایی بالغ بر یک هزار و ۷۲۸ متر مربع و اعتباری حدود ۷۵ میلیارد ریال، در مدت ۲۴ ماه ساخته و به متقاضیان واگذار شد.

در حاشیه این مراسم مهندس خواجه‌ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یکی از مهم‌ترین اهداف و رسالت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را، تأمین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد، دانست و گفت: تامین مسکن گامی مهم در دست‌یابی به توسعه پایدار است که در حال حاضر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد به طوری که در راستای سیاست‌ها و راهبرد‌های توسعه‌ای مسکن کشور گام برداشته و مطابق با رویکرد‌های و راهبرد‌های حمایتی از اقشار ضعیف جامعه حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه، پویایی بخش مسکن یکی از شاخصه‌های رونق تولید محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: مسکن دارای ابعاد متعدد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... بوده و یک پدیده فرابخشی است، بدون شک اجرایی کردن برنامه‌های مسکن به مفهوم ایجاد فضای سکونتی، مستلزم همکاری همه جانبه تعداد کثیری از دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های عمومی و مشارکت عامه مردم است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: نظارت و‌ پیگیری دقیق روند اجرای پروژه‌ها و تاکید در سرعت بخشی در طرح‌ها و پروژه‌ها با نگاه ویژه بر ارتقاء کیفیت، تاکید بر روند نظارتی پروژه‌های در حال اجرا و تلاش برای جذب اعتبارات ملی و استانی از جمله موارد مهم برای پیشبرد اهداف در راستای توسعه و محرومیت زدایی است.

وی با اشاره به تجارب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در ساخت‌وساز واحد‌های مرغوب و متناسب با نیاز متقاضیان استان، خاطر نشان کرد: در راستای تولید و تامین مسکن، این نهاد گام‌های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه کرده که امیدواریم تداوم یابد.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در قالب ۱۴ پروژه (یک هزار و ۶۹۷ واحد مسکونی) در شهر‌های هیدج، صائین قلعه، خرم‌دره، قیدار و آببر به عهده بنیاد مسکن است که روند اجرای این پروژه‌ها با برنامه زمان‌بندی شده مطابقت دارد، یادآور شد: در اجرای پروژه‌ها تمامی نکات فنی، مهندسی و ایمنی رعایت شده تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها