اجرای دو سرود «بخشش» و «بک یا الله» در بخش «دهه هشتادی‌‌ها»

سرودهای «بخشش» و «بک یا الله» در بخش نوجوان سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم اجرا شد که با استقبال نوجوان‌ها همراه شد.
کد خبر: ۵۸۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ - 13April 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، بخش نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با نام «دهه هشتادی‌ها»، شامگاه (پنج‌شنبه) ۲۴ فروردین میزبان اجرای‌های گروه سرود نوید بود.

این گروه که با همراهی علی برج‌لو، صالح برج‌لو، امیرعباس احدی، محمدامین برج‌لو و محمدحسین ذاکری به‌سرپرستی داوودی برج‌لو اجرای سرود داشت در بسیج ناحیه مسلم بن عقیل منطقه ۱۸ تهران فعالیت هنری دارند و سرودهای «بخشش» و «بک یا الله» را به‌صورت زنده برای نوجوان‌های حاضر در نمايشگاه قرآن کریم اجرا کردند.

براساس این گزارش، بخش ویژه نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است که امسال با مدیریت مهدی جعفری‌جوزانی با غرفه‌های متنوع و جذابِ باشگاه قرآنی، بازی‌سرا، موکب، اتاق‌فرار، واقعیت‌مجازی، سینمای‌نوجوان، نشست پرسش و پاسخ و باشگاه خبرنگاران نوجوان قرآنی اتفاقات ویژه و نوآورانه‌ای را برای بازدید کنندگان رقم زده است.

گفتنی است؛ بخش نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با عنوان «دهه هشتادی‌ها» هر روز از ۱۲ تا ۲۶ فروردین و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در محل مصلی امام خمینی (ره) با شعار «می‌خوانمت» میزبان عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار