حضور جمعی از کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین در پویش نذر اهدای خون

همزمان با ماه مبارک رمضان، و در آستانه روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران کارکنان لشکر 16 زرهی به جهت اهدای خون در مرکز اهدای خون حاضر شدند.
کد خبر: ۵۸۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ - 13April 2023

امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمد شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، با اشاره به نذر خون جمعی از کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین همزمان با لیالی قدر در پویش نذر اهدای خون اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین با شعار نذرخون برای این اقدام خدا پسندانه حاضر شدند.

وی افزود: این اقدام در راستای فراخوان مرکز انتقال خون استان قزوین نشان‌دهنده این بود که نیرو های مخلص ارتش و لشکر 16 زرهی استان قزوین در هر زمان و هر زمینه‌ای آماده کمک‌رسانی به مردم خود هستند.

فرمانده قرار گاه عملیاتی لشکر 16 زرهی استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به فراخوان مرکز انتقال خون استان قزوین و در آستانه فرارسیدن هفته ارتش و لیالی قدر این جمعی از کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین همانند سال های گذشته با شعار نذر خون دراین قرارگاه حضور پیدا کردند و خون اهدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار