بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت روز قدس؛

روز قدس نماد مبارزه با نظام سیاسی ظالمانه است

در بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت روز قدس آمده است: روز قدس نماد مبارزه با نظام سیاسی ظالمانه است و به معنای دقیق کلمه، دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است.
کد خبر: ۵۸۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ - 13April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت یوم الله روز قدس بیانیه را صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

روز قدس نماد دفاع از ملت مظلوم فلسطین است، اما در نگاه دقیق و عمیق رهبر انقلاب، روز قدس نماد مبارزه با نظام سیاسی ظالمانه است و به معنای دقیق کلمه، دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است و راهپیمایی روز قدس به نوعی صف آرایی حق در برابر باطل و عدل در مقابل ظلم است و تکلیفی شرعی، مسئولیتی اجتماعی و وظیفه‌ای اخلاقی برای همه آزادگان و مسلمانان جهان است.

امسال در حالی ۴۴ سال از تدبیر حکیمانه و مدبرانه رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس می‌گذرد که به فضل الهی از هر زمان دیگری به آزادسازی بیت‌المقدس نزدیک‌تر هستیم و رژیم غاصب صهیونیستی در عمر خود هرگز گرفتاری‌های هولناکی، چون امروز نداشته است.

اشغال سرزمین فلسطین از سوی صهیونیست‌ها با حمایت و پشتیبانی دولت‌های ظالم و ستمگر غربی از یک سو و وارد شدن ظلم‌ها و ستم‌ها با جنایت‌ها وکشتار‌ها نسبت به مردم مظلوم فلسطین از دیگر سو، جهان اسلام و تمامی آزادیخواهان را در برابر آزمونی بزرگ و تاریخی قرار داد.

فریاد مظلومیت ملت فلسطین و حقیقت آنچه در سرزمین فلسطین به وقوع می‌پیوندد، در روز قدس امسال بیش از هر زمان دیگری از زبان صد‌ها میلیون انسان عدالت طلب و آزادیخواه در سراسر جهان بلند خواهد شد و رهایی فلسطین را نه تنها به عنوان مسئله اول جهان اسلام، بلکه به عنوان بارزترین مصداق نقض فاحش حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی مطالبه خواهند کرد.

امسال روز جهانی قدس در مقطعی فرا می‌رسد که با یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی، جنایت گسترده‌ای علیه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین رخ می‌دهد و علت اصلی آن، قرار گرفتن رژیم منحوس در مسیر زوال است.

گرامیداشت روز قدس و ابراز همدلی و همبستگی با مردم فلسطین و نمایش قدرت توده‌ها علیه بیداد رژیم مستکبر صهیونیستی، وظیفه‌ای انسانی، دینی و جهانی است وبدون شک راهپیمایی جهانی روز قدس، کلید انسجام بیرونی ملت‌ها و نیز وحدت درونی و جهادی گروه‌های مقاومت فلسطین است که باید هرچه باشکوهتر و گسترده‌تر و با هدف افزایش اقتدار و روحیه ملت مظلوم فلسطین برگزار شود.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس استان سمنان در آستانه این روز بزرگ اعلام می‌دارد که همگام با سایر اقشار ملت آگاه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهد یافت تا بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حمایت خود را از مبارزات اسلامی و حق‌طلبانه ملت مظلوم فلسطین در راه رهایی قدس شریف به گوش جهانیان برساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار