سردار نقدی از بخش «دهه هشتادی‌ها» نمایشگاه قرآن بازدید کرد/ نقدی: دهه هشتادی‌ها عالی‌ترین نسل انقلاب‌اند

جانشین هماهنگ کننده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از بخش «دهه هشتادی‌ها» نمایشگاه قرآن بازدید کرد و با بیان اینکه دهه هشتادی‌ها عالی‌ترین نسل انقلاب‌اند، گفت: اینکه دشمن تمام تمرکز خودش را متوجه دهه‌هشتادی‌ها کرده است چون می‌داند این نسل قرار است فاتح قدس باشند.
کد خبر: ۵۸۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ - 12April 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ هنر دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا نقدی» جانشین هماهنگ کننده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، عصر امروز (چهارشنبه) از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید به‌عمل آورد.

جانشین هماهنگ کننده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی پس از بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه وارد بخش «دهه هشتادی‌ها» شد و در جریان جزئیات اتفاقاتی که در این بخش رقم می‌خورد قرار گرفت.

سردار نقدی غرفه «دهه هشتادی‌ها» نمایشگاه قرآن کریم را هدف‌مند و جذاب دانست و با بیان اینکه دشمن تمام تمرکز خودش را متوجه دهه‌هشتادی‌ها کرده است چون می‌داند این نسل قرار است فاتح قدس باشند، افزود: صهیونیست‌ها از دهه هشتادی‌های ما می‌ترسند و وحشت دارند.

وی به اقدامات جهادی تمام نسل‌های انقلاب پرداخت و گفت: تمام جوانان ما از نسل‌های مختلف انقلاب همواره اقداماتی داشته‌اند که موجب نگرانی دشمن بوده است و آن‌ها را عقب زده است و تبلیغ امروز دشمن بخاطر همین امر است.

جانشین هماهنگ کننده سپاه دهه هشتادی‌ها را عالی‌ترین نسل انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: کار صهیونست‌ها تمام است و آخرین دست‌وپاهایشان را می‌زنند و دنیا نسبت به جنایات آن‌ها بیدار شده است که نمونه اخیر آن در مراکش و اندونزی بود لذا در مسئله فلسطین دنیا بیدار شده است و کار صهیونست‌ها تمام است.

گفتنی است؛ بخش نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با عنوان «دهه هشتادی‌ها» هر روز از ۱۲ تا ۲۶ فروردین و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در محل مصلی امام خمینی (ره) با شعار «میخوانمت» میزبان عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها