ارتش رژیم صهیونیستی از بلوف‌زنی نتانیاهو درباره حزب‌الله غافلگیر شد

تحلیلگر نظامی صهیونیست گفت که ارتش رژیم صهیونیستی از ادعای نتانیاهو درباره حمله به زیرساخت‌های متعلق به حزب الله در تجاوز اخیر به جنوب لبنان بسیار شگفت‌زده شده است.
کد خبر: ۵۸۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ - 11April 2023

ارتش رژیم صهیونیستی از بلوف‌زنی نتانیاهو درباره حزب‌الله غافلگیر شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، تحلیلگر امور نظامی روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» در واکنش به ادعا‌های اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ارتش اسرائیل از شنیدن سخنان نتانیاهو درباره حمله به زیرساخت‌های حزب الله لبنان بسیار متعجب شده است.

به گزارش این روزنامه، «یوسی یهوشع» در این خصوص افزود: طبق گفته نهاد‌های نظامی، در حملات اخیر مواضع حزب الله هدف قرار نگرفت و حملات فقط زیرساخت‌های حماس را هدف قرار داد.

این خبر در حالی است که «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین سخنرانی خود به وضعیت بحرانی این رژیم پرداخت و درباره شرایط فعلی رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل هدف قرار گرفته و در معرض حمله تروریستی قرار دارد.

نتانیاهو همچنین مدعی شد: اجازه ایجاد زیرساخت‌های حماس در جنوب لبنان را نخواهیم داد و ارتش پس از شلیک موشک به سمت اسرائیل، به اهداف حزب الله و حماس در لبنان حمله کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار