مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی خبر داد؛

محافل ویژه شب‌های قدر برای زائران ناشنوا در حرم مطهر رضوی

حجت‌الاسلام «پایاب» گفت: محافل ویژه شب‌های قدر برای زائران ناشنوا، از ساعت ۲۱:۴۵ در رواق حضرت زهرا (س) بارگاه منور رضوی برپا می شود.
کد خبر: ۵۸۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ - 08April 2023

محافل ویژه شب‌های قدر برای زائران ناشنوا در حرم مطهر رضویبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی پایاب» مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی اظهار داشت: محافل ویژه شب‌های قدر برای زائران ناشنوا، از ساعت ۲۱:۴۵ در رواق حضرت زهرا (س) بارگاه منور رضوی برپا می‌شود و برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی و معرفتی ویژه‌ای برای جامعه ناشنوایان تدارک دیده شده تا این زائران خاص امام رئوف هم از برکات این شب‌های عزیز بهره‌مند شوند.

حضور سخنرانان و مداحان برجسته کشور

مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی به جزئیات این سه محفل احیای شب قدر هم اشاره کرد که طبق آن، مراسم احیا شب نوزدهم ماه مبارک رمضان ویژه ناشنوایان، با قرائت کلام الله مجید و زمزمه فرازهای دعای جوشن کبیر توسط «سید علی اکبر عبدالقادری» آغاز خواهد شد و در ادامه پس از مداحی حاج «احمد واعظی»، مراسم قرآن به سر، توسط حجت الاسلام و المسلمین «عبدالکریم عابدینی» اجرا می‌شود.

وی افزود: در شب احیای بیست‌ویکم نیز، «کاظم ضمیرخورسندی» ذاکر محفل خواهد بود و حاج «محمود کریمی» نیز همراه با این زائران، دعای جوشن کبیر را قرائت خواهد کرد. همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم، به ایراد سخنرانی و اجرای مراسم قرآن‌به سر می‌پردازد.

پایاب گفت: در شب بیست و سوم ماه مبارک نیز، «سید علی اکبر عبدالقادری» و «کاظم ضمیرخورسندی» دعای پرفیض جوشن کبیر را زمزمه می‌کنند و پس از مداحی حاج «امیر عارف»، مراسم قرآن‌به‌سر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «مسعود عالی» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار