کارشناس مذهبی:

«جهاد تبیین» موجب بیداری وجدان‌ها می‌شود

حجت‌الاسلام «ولایتی» گفت: جهاد تبیین و بیان حقایق و واقعیت‌ها با در نظر گرفتن انصاف که باعث بیدار شدن وجدان‌ها می‌شود بهترین جهاد در جهت مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است.
کد خبر: ۵۸۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 08April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با ماه مبارک رمضان و با هدف حفظ انسجام پیشکسوتان دفاع مقدس، گردهمایی رزمندگان گردان روح‌الله لشکر پنج نصر در مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام «احمد ولایتی» کارشناس مذهبی در این نشست اظهار داشت: امروز قدرت رسانه نسبت به صدر اسلام و سال‌‎های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی ارتقا یافته و به همان نسبت قدرت تحریف افزایش پیدا کرده است؛ بر همین اساس حقایق در معرض تحریف قرار دارند.

وی افزود: در جنگ رسانه‌ای، جمهوری اسلامی تحت بیشترین فشار از سوی نظام سلطه قرار دارد به گونه‌ای که هیچ کشوری این حجم از فشار را تجربه نکرده است و این نشان از عمق خصومت دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

این کارشناس مذهبی تأکید کرد: جهاد تبیین و بیان حقایق و واقعیت‌ها با در نظر گرفتن انصاف که باعث بیدار شدن وجدان‌ها می‌شود بهترین جهاد در جهت مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است.

ولایتی با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است تا تفکر بدون توجه به انصاف صورت بگیرد، ادامه داد: تا زمانی که واقعیت‌ها گفته نشده بود دشمن تولید محتوا می‌کرد اما با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین بعنوان جهاد فوری، قطعی و ضروری و همچنین نقش‌آفرینی آحاد جامعه به‌خصوص نخبگان در این جهاد، زبان دشمن کوتاه و چشمش کور شده است.

وی با بیان اینکه دشمن در موضوع حجاب به دنبال دوقطبی‌سازی در کشور است، گفت: مطمئن باشید شهدا در قیامت این موضوع را مطرح می‌کنند که ما در قبال دفاع از دین خدا و ارزش‌های اسلامی و انسانی از جان خود گذشتیم؛ دشمن بعد از گذشت ۴۴ سال، جنگ نرمی را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرد؛ من و شما مورد سوال قرار می‌گیریم که نسبت به جهاد تبیین که خنثی‌کننده این جنگ است چه کرده‌ایم؟ امیدوارم که با نقش‌آفرینی خود در این جهاد پاسخی برای شهدا داشته باشیم.

ارائه گزارش توسط «محمد ثابت» فرمانده گردان روح‌الله در دوران دفاع مقدس با موضوع اقدامات صورت گرفته در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای این گردان و ارتباط و تعامل رزمندگان گردان روح‌الله، خاطره‌‌گویی «محمدجواد حلاجان» و «عسکر یوسف‌زاده» و مدیحه‌سرایی توسط یکی از ذاکرین اهل‌بیت از دیگر بخش‌های این گردهمایی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار