فرمانده انتظامی مشهد:

برقراری امنیت ره‌آورد مجاهدت‌های فراجاست

سرهنگ «نگهبان» گفت: فراجا به عنوان یکی از سازمان‌های پاسخگو و خدمت‌رسان در حوزه برقراری نظم و امنیت جامعه توانسته با تلاش‌های شبانه روزی امنیت را به مردم هدیه کند.
کد خبر: ۵۸۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ - 06April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آئین تکریم و معارفه فرمانده یگان امداد مشهد با حضور سرهنگ «احمد نگهبان» فرمانده انتظامی مشهد و جمعی از مسئولان در مشهد برگزار شد.

سرهنگ نگهبان در این مراسم با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: فراجا به عنوان یکی از سازمان‌های پاسخگو و خدمت‌رسان در حوزه برقراری نظم و امنیت جامعه توانسته با تلاش‌های شبانه روزی امنیت را به مردم هدیه کند.

وی با بيان اين که خدمت بی‌منت و رضايتمندی مردم جزو افتخارات کارکنان خدوم فراجا است؛ افزود: کارکنان انتظامی به ويژه مأموران یگان امداد حافظ امنيت و آسايش مردم بوده و اقدامات انجام گرفته توسط پلیس ملموس و بر هيچ کسی پوشيده نيست و اين خدمت نزد پروردگار، خدمتی مقدس و ارزشمند است.

فرمانده انتظامی مشهد تبعیت محض از ولایت فقیه، مسئولیت‌پذیری و داشتن روحیه جهادی را از ویژگی‌های مهم یک فرمانده مدیر و مدبر برشمرد و تصریح کرد: یک فرمانده و مدیر لایق هیچ وقت از کار خسته نمی‌شود و این فرد مسئول باید خداوند را در هر شرایطی ناظر به اعمال، کردار و رفتار خود ببیند.

نگهبان با اشاره به اهمیت خوش‌خلقی و خوش برخوردی یک فرمانده و مدیر تأکید کرد: رفتن‌ها و آمدن‌ها، برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظم و انضباط، پذیرش و واگذاری مسئولیت‌ها فقط باید در مسیر رضایت خداوند متعال باشد.

این مقام انتظامی با تقدیر از مجاهدت شبانه روزی کارکنان یگان امداد در مأموریت‌های مختلف انتظامی به ویژه در پشتیبانی مأموریت‌های خطیر کلانتری‌ها گفت: امید است فرمانده جدید نیز با داشتن روحیه مضاعف موجب رشد، ارتقا و اعتبار بیشتر یگان امداد و تلاش این مجموعه موجب ارتقای شأن‌ فراجا و برای مردم عزت‌آفرین و تأمین‌کننده امنیت پایدار باشد.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ «سیدجواد حسینی» فرمانده پیشین یگان امداد مشهد تقدیر و در حکمی، سرهنگ «ابراهیم آذریان» به عنوان فرمانده جدید این یگان امداد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار