جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

۲۱ تن شکر احتکارشده کشف شد

سردار «هاشمی‌فر» از کشف ۲۱ تُن شکر احتکاری به ارزش شش میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ - 28March 2023

۲۱ تن شکر احتکار شده کشف شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «محمدرضا هاشمی‌فر» جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اجرای طرح نوروزی مبارزه با احتکار حین سرکشی از یک انبار با محموله‌ای از کیسه‌های شکر مواجه شده و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات تخصصی و بررسی دفاتر و اسناد مربوطه مشخص شد که دو نفر این محموله را از تیرماه سال گذشته به انبار وارد کرده و آنها را تا زمان گران شدن و فروش چند برابری به قنادی‌ها در این انبار احتکار کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: دراین عملیات ۲۱ تُن شکر کشف شد که ارزش این محموله برابرارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر شش میلیارد ریال است.

سردار هاشمی‌فر در خاتمه از توقیف شکرهای احتکاری تا زمان شناسایی صاحبان آنها و ارجاع پرونده مربوطه به مرجع قضائی برای تعیین تکلیف محموله مکشوفه خبر داد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی با افراد سودجو و فرصت‌طلبی که برای کسب منافع شخصی خود کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار